01.10.11, 18:45

Michał Żebrowski promuje nową ofertę ENEA

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty biznesowej sieci ENEA. W kampanii udział weźmie ambasador marki Michał Żebrowski.

1 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty biznesowej sieci ENEA. W kampanii udział weźmie ambasador marki Michał Żebrowski.

Kampania promocyjna obejmuje różne kanały komunikacji - telewizję, prasę, Internet oraz outdoor. Główny przekaz nowej kampanii jest zaproszeniem do skorzystania z oferty biznesowej. Adresatami przekazu są właściciele firm, dla których spółka przygotowała atrakcyjną ofertę sprzedaży energii elektrycznej z gwarancją stałej ceny. W myśl konsekwentnie prowadzonej polityki wizerunkowej w filmie reklamowym zawarte są także wątki proekologiczne jako nieodłączny element strategii firmy. Przez blisko dwa miesiące trwania kampanii za pośrednictwem stacji TVP, Polsat i TVN oraz wielu kanałów tematycznych będzie można oglądać trzydziestosekundowy film reklamowy.

Reklamy prasowe zawierające layout stanowiący ilustrację zaczerpniętą z motywu spotu telewizyjnego opublikowane zostaną w najbardziej poczytnych tygodnikach i miesięcznikach (Newsweek, Forbes, ELLE, In style, Elle Decor, Chip, CRN, Pani Domu, Przyjaciółka, Dom&Wnętrze, Polityka, Forum, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Twój Biznes, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Echo Dnia, Fakt, Super Express, Polska The Times). W Internecie specjalnie zaprojektowana w oparciu o materiał ilustracyjny ze spotu telewizyjnego kampania realizowana będzie m.in. przy wykorzystaniu pre-rolli, które będą emitowane w największych portalach oraz serwisach biznesowych (m.in. iplex.pl, ipla, Onet.pl, Wirtualna Polska, TVN24, Gazeta.pl). Kampania outdoorowa z użyciem siatek wielkoformatowych, billboardów i frontlightów obejmie swym zasięgiem m.in. takie województwa jak mazowieckie czy świętokrzyskie.

Kampanię wyprodukowała Grupa Codex a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska Sp. z o.o. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a producentem spotu był InternetPlus.

Komentarze

Powiązane

28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
27.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.