29.09.11, 19:21

Loty Wrocław - Rzeszów w ofercie Eurolotu

Tylko 75 minut potrwa lot ze stolicy Dolnego Śląska w Bieszczady. Eurolot rozpoczyna kampanię promycjną.

Od 29 września do 2 października br. odwiedzający wrocławskie centrum handlowe Renoma mogą wziąć udział w niekonwencjonalnym przedsięwzięciu promocyjnym. Wśród klientów centrum poszukiwani są najlepsi konstruktorzy i piloci… papierowych samolotów. Inspiracji dostarcza specjalna instrukcja dla uczestników zabawy, przedstawiająca sprawdzone sposoby na budowę papierowych „jaskółek”. Wrocławianie, którzy staną do rywalizacji, a ich „samoloty” bezbłędnie trafią do symbolicznego Rzeszowa, mają szansę wygrać bilety lotnicze ufundowane przez Eurolot.

Samoloty eurolot.com z Wrocławia do Rzeszowa rozpoczną rejsy w ostatni weekend października i łączyć będą oba miasta w poniedziałki i środy (dwa razy dziennie) oraz w piątki. Ceny biletów w jedną stronę zaczynają się od 195 zł, a czas lotu to tylko 75 minut. Rezerwacji i zakupu dokonać można na stronie www.eurolot.com, telefonicznie oraz w wyznaczonych biurach podróży.

Akcja w Domu Handlowym Renoma jest częścią szerszej kampanii promującej nowe połączenia krajowe Eurolot. Autorem jej koncepcji i realizatorem akcji jest Agencja Promocji Miast i Regionów. Partnerem Eurolotu w tej akcji jest Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu. W ramach akcji promocyjnej w najbliższą sobotę podopieczni wrocławskiego Caritas polecą na jednodniową wycieczkę do Rzeszowa.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.