29.09.11, 19:54

Awanse w Ciszewski Public Relations

W zespole agencji Ciszewski Public Relations trzy osoby objęły wyższe stanowiska. Renata Toczyska-Seliga będzie pełnić funkcję Account Directora, natomiast Małgorzata Pietrucha oraz Paweł Rabantek awansowali na stanowisko Junior Account Manager.

Z początkiem września br. w zespole agencji Ciszewski Public Relations trzy osoby objęły wyższe stanowiska. Renata Toczyska-Seliga będzie pełnić funkcję Account Directora, natomiast Małgorzata Pietrucha oraz Paweł Rabantek awansowali na stanowisko Junior Account Manager.

Renata Toczyska-Seliga została dyrektorem działu Turystyka i Transport. Do Ciszewski PR dołączyła w sierpniu 2010 roku, obejmując funkcję Account Managera. Od początku odpowiadała za klientów z branży turystycznej i transportowej. W marcu 2011 została szefem nowoutworzonego Działu Turystyka i Transport. W tej chwili wspiera działania komunikacyjne m.in. dla biur podróży, linii lotniczych oraz sieci hotelowych.

Małgorzata Pietrucha pełni od września funkcję Junior Account Managera w dziale Consumer Goods & Lifestyle, kierowanym przez Zofię Bugajnę. Z Ciszewski PR związana jest od maja 2009 roku. W tym czasie odpowiedzialna była, m.in. za komunikację XXI Biegu Niepodległości, za które otrzymała nominację w konkursie Złote Spinacze 2010.

Nowym Junior Account Managerem w dziale Consumer Goods & Lifestyle został także Paweł Rabantek, który dołączył do zespołu CiszewskiPR w lutym 2011 roku. Obecnie prowadzi działania PR dla marki Hennessy, a także odpowiedzialny będzie za realizację projektu Carlsberg UEFA EURO 2012. Ostatnie awanse w Ciszewski PR są kontynuacją rozwoju kluczowych działów firmy. Consumer Goods & Lifestyle dzięki unikalnym kompetencjom członków swojego zespołu stał się dla naszych klientów godnym partnerem w komunikacji konsumenckiej i budowaniu wizerunku marek. Natomiast Dział Turystyka i Transport pod skrzydłami Renaty Toczyskiej-Seligi uczynił z Ciszewski PR agencję pierwszego wyboru dla klientów z branży lotniczej, turystycznej i transportowej.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.