26.09.11, 18:21
Kampania reklamowa Pulsu Biznesu
W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.
W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.
19. września br. rozpoczęła się kampania reklamowa promująca Puls Biznesu w nowej odsłonie. Dziennik został poszerzony o nowe sekcje – Puls Firmy oraz Puls Inwestora, oraz weekendowy magazyn społeczno-biznesowy „Puls Biznesu Weekend”, który otrzymują osoby prenumerujące dziennik. Oprócz rozszerzenia zawartości merytorycznej Puls Biznesu zmienił logotyp, szatę graficzną oraz czcionkę, odświeżył także serwis internetowy gazety oraz uruchomił pierwsze aplikacje mobilne na tablety i smartfony. Zmiany wsparte działaniami reklamowymi mają poszerzyć grupę czytelników Pulsu Biznesu o właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.
„Głównym element kampanii jest rozkładówka gazety, w której layout wpisują się proste grafiki, symbolizujące korzyści jakie nowe sekcje „Pulsu Biznesu” dają przedsiębiorcom oraz ich firmom” - mówi Grzegorz Waliczek, Creative Director Testardo Gram.
Za stworzeniem kreacji kampanii stoi zespół kreatywny Testardo Gram: Creative Director - Grzegorz Waliczek, Senior Art Director - Beata Kotnowska – Bujak, Senior Copywriter - Piotr Zygmunt. Kampania obejmie prasę, radio, internet oraz outdoor. Produkcją kampanii wydawca zajął się we własnym zakresie.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze