21.09.11, 18:09
Andrzej Anterszlak
Andrzej Anterszlak został kierownikiem jednego z zespołów badań ilościowych w Ipsos Marketing. Andrzej Anterszlak z branżą badawczą związany od 1999 roku. Przez ostatnie 6 lat pracował w TNS OBOP gdzie, między innymi, pełnił obowiązki lidera sektora Business and Finance oraz pracował jako Senior Market Research Consultant.
Anterszlak specjalizuje się w badaniach satysfakcji klientów i pracowników oraz badaniach wizerunku, pozycjonowania, siły i komunikacji marki. Ma doświadczenie w kierowaniu globalnymi i lokalnymi projektami badawczymi, realizowanymi dla sektora finansów, telekomunikacji i motoryzacji, zarówno w obszarze B2C jak i B2B. Jest członkiem PTBRIO (Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii).
Ipsos Marketing to wydzielona struktura w Ipsos, która specjalizuje się w badaniach wspierających rozwój i wprowadzanie nowych produktów, zarządzanie produktami i markami. W Polsce w skład Ipsos Marketing wchodzi sześć zespołów badawczych. Ipsos Marketing wykorzystuje sprawdzone na świecie metodologie służące do badania rynku i konsumentów, generowania nowych pomysłów, rozwoju konceptów, budowania i optymalizacji miksu marketingowego, szacowania wielkości sprzedaży, zarządzania marką i repozycjonowania.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze