17.09.11, 21:14
Radio PLUS promuje Łagodne Przeboje
Startuje kampania wizerunkowa promująca sieć 21 rozgłośni Radia PLUS. Działania obejmą m.in. w Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn, Koszalin, Łódź, Kielce i Radom. Przygotowane reklamy komunikują nowe hasło stacji: „Radio PLUS. Łagodne Przeboje”, oraz lokalną częstotliwość. Kampania wizerunkowa „Radio PLUS. Łagodne Przeboje”, która potrwa do końca października pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej (siatki, billboardy, autobusy, citylighty, backlighty), w prasie codziennej (m.in. Super Express, Dziennik Bałtycki, Gazeta Krakowska) i magazynach (m.in. Olivia, Poradnik Domowy, Naj, Dziecko, Cztery Kąty). W komunikacji zostaną użyte również media ambientowe. Niestandardowe działania przewidziane są przy okazji zbliżającego się Światowego Dnia Muzyki.
Na 23 września zaplanowano premierę będzie miała płyta „Radio PLUS. Łagodne Przeboje”, na której znajdą się utwory takich wykonawców jak ABBA, Roxette, Kombii, Caro Emerald, czy Tina Turner.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze