13.09.11, 21:52
Fabryka Komunikacji Społecznej reaktywuje Pana Słodowego
Na ekrany największych polskich telewizji wchodzi właśnie drugi spot informujący o procesie cyfryzacji. Bohaterem odcinka jest legendarny Pan Słodowy.
Na ekrany największych polskich telewizji wchodzi właśnie drugi spot informujący o procesie cyfryzacji. Bohaterem odcinka jest legendarny Pan Słodowy. Strategię i kreację do wspólnego projektu Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców telewizyjnych opracowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Celem całej kampanii jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Stopniowe wdrażanie technologii cyfrowej rozpoczęło się już w 2010 roku. Sygnał analogowy ma być całkowicie zastąpiony przez cyfrowy (co oznacza wyłączenie nadajników analogowych) nie później niż 31 lipca 2013 r. Zgodnie z ustawą nadawcy emitują spoty promujące naziemną telewizję cyfrową dwa razy dziennie między godziną 6.00 a 23.00.
Pan Słodowy wpisuje się w humorystyczną konwencję całej kampanii, odwołującej się do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. Tytułowego bohatera gra Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. "Pan Słodowy to jeden z moich ulubionych spotów z całej serii. Wzbudza sympatię i sentyment do młodzieńczych czasów majsterkowania. O procesie Cyfryzacji moglibyśmy mówić na tysiące sposobów, moim zdaniem wybraliśmy jednak optymalny – wskazujemy głównie o korzyści wynikające z nowej technologii i przy okazji zapewniamy widzom 30 sekund rozrywki" – podsumowuje Ireneusz Stankiewicz, partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, na produkcję których środki przeznaczyło Ministerstwo Infrastruktury oraz telewizje TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls. W pierwszej kolejności emitowany był spot "W starym Kinie".
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze