08.09.11, 18:20

Kampania wizerunkowa Lubelskie - jasne, że do przodu!

Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 oraz uświadomienie mieszkańcom Lubelszczyzny, jakie korzyści przynosi wdrażanie programu i jak wiele projektów współfinansowanych ze środków RPO WL jest realizowanych w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Główne hasło kampanii to: "Lubelskie - jasne, że do przodu!". Kampania została zamówiona przez Departament Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie i jest skierowana do społeczeństwa województwa oraz do społeczności lokalnych. Za realizację kampanii odpowiada konsorcjum, w skład którego wchodzi agencja Red Branch Polska oraz Ecorys i MediaOn. Główne aktywności kampanii przewidziane są na wrzesień i październik.

Komunikat Kampanii kierowany jest głównie do ludzi młodych oraz do odbiorców rezultatów wdrażania programu. Kampania ma skłonić młodych ludzi, aby związali swoją przyszłość z rozwijającym się regionem, aby zobaczyli tu szanse swojego rozwoju oraz postrzegali Lubelszczyznę, jako miejsce przyjazne do życia i pracy. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który zostanie wyemitowany w kinach Lublinia, Chełma, Białej Podlaskiej, Puław i Zamościa. Prezentacji spotów będą towarzyszyły dedykowane wydarzenia promocyjne przed seansami filmowymi. Spot radiowy pojawi się na antenie: Radia Lublin, Radia Złote Przeboje, Puls Lublin, ESKA Lublin oraz ESKA Zamość. Pozostałe kanały komunikacji to: outdoor (billboardy, autobusy) i Internet (rpo.lubelskie.pl oraz media społecznościowe: YouTube i Facebook).

Głównym założeniem przy opracowywaniu koncepcji kampanii było wypracowanie kreacji, która wyróżni się spośród pozostałych tego typu materiałów promocyjnych. Agencja Red Branch chciała odejść od sztampowej “funduszowej” stylistyki przekazu i stworzyć dynamiczny, zwracający uwagę komunikat, który zostałby zapamiętany przez odbiorców. W oparciu o powyższe założenia w Kampanii RPO WL wykorzystano stylistykę hip-hopu. Zamiast wzniosłego monologu postawiono na bezpośredni komunikat, jaki ma gwarantować hip-hop. Dla podkreślenia regionalnego charakteru Programu do współtworzenia Kampanii zaproszony został lokalny artysta Tomasz Dymek znany jako „Dolar”.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.