08.09.11, 18:20
Kampania wizerunkowa Lubelskie - jasne, że do przodu!
Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 oraz uświadomienie mieszkańcom Lubelszczyzny, jakie korzyści przynosi wdrażanie programu i jak wiele projektów współfinansowanych ze środków RPO WL jest realizowanych w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Główne hasło kampanii to: "Lubelskie - jasne, że do przodu!". Kampania została zamówiona przez Departament Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie i jest skierowana do społeczeństwa województwa oraz do społeczności lokalnych. Za realizację kampanii odpowiada konsorcjum, w skład którego wchodzi agencja Red Branch Polska oraz Ecorys i MediaOn. Główne aktywności kampanii przewidziane są na wrzesień i październik.
Komunikat Kampanii kierowany jest głównie do ludzi młodych oraz do odbiorców rezultatów wdrażania programu. Kampania ma skłonić młodych ludzi, aby związali swoją przyszłość z rozwijającym się regionem, aby zobaczyli tu szanse swojego rozwoju oraz postrzegali Lubelszczyznę, jako miejsce przyjazne do życia i pracy. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który zostanie wyemitowany w kinach Lublinia, Chełma, Białej Podlaskiej, Puław i Zamościa. Prezentacji spotów będą towarzyszyły dedykowane wydarzenia promocyjne przed seansami filmowymi. Spot radiowy pojawi się na antenie: Radia Lublin, Radia Złote Przeboje, Puls Lublin, ESKA Lublin oraz ESKA Zamość. Pozostałe kanały komunikacji to: outdoor (billboardy, autobusy) i Internet (rpo.lubelskie.pl oraz media społecznościowe: YouTube i Facebook).
Głównym założeniem przy opracowywaniu koncepcji kampanii było wypracowanie kreacji, która wyróżni się spośród pozostałych tego typu materiałów promocyjnych. Agencja Red Branch chciała odejść od sztampowej “funduszowej” stylistyki przekazu i stworzyć dynamiczny, zwracający uwagę komunikat, który zostałby zapamiętany przez odbiorców. W oparciu o powyższe założenia w Kampanii RPO WL wykorzystano stylistykę hip-hopu. Zamiast wzniosłego monologu postawiono na bezpośredni komunikat, jaki ma gwarantować hip-hop. Dla podkreślenia regionalnego charakteru Programu do współtworzenia Kampanii zaproszony został lokalny artysta Tomasz Dymek znany jako „Dolar”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze