20.09.11, 18:25

Rusza kampania reklamowa Domów Towarowych Wars Sawa Junior

Nowa kampania Wars Sawa Junior prezentuje odświeżony, młodzieżowy wizerunek Domów Towarowych. W rolach modelek występują amatorki – laureatki castingu zorganizowanego przez Wars Sawa Junior. 

19 września br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa warszawskich Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w której występują modelki „amatorki” wyłonione podczas castingu na twarz Wars Sawa Junior, przeprowadzonego na profilu Facebook Magazynu Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Magazyn Wars Sawa Junior to internetowe medium, poświęcone modzie, życiu kulturalnemu Warszawy oraz nowościom związanym z ofertą najemców. Kampania, przewrotnym hasłem: „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach" ma podkreslać młodzieżowy i miejski charakter Domów Towarowych, w których swoje sklepy mają najbardziej popularne odzieżowe marki sieciowe na świecie.

Do produkcji kampanii został zaangażowany fotograf Jacek Kołodziejski jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku fotografów reklamowych. Dzięki jego oryginalnej technice obróbki zdjęć plakaty reklamowe cechuje wyjątkowa intensywność kolorów, co nawiązuje do trendów mody lansowanych tegorocznej jesieni. Sesja zdjęciowa kampanii odbyła się w Marks & Spencer w DT Wars Sawa Junior, gdzie twórcy mieli do dyspozycji powierzchnię największego salonu tej sieci w regionie.

Do końca roku na nośnikach reklamowych wykorzystana zostanie pierwsza odsłona kampanii. Pozostałe dwie będzie można zobaczyć w dużym formacie w roku 2012. Twórcą kampanii jest agencja Grey Warszawa w składzie: Dyrektorzy Kreatywni - Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek, Senior Art Director – Agnieszka Stypa i Magdalena Zalewska. Autorem zdjęć do kampanii jest Jacek Kołodziejski.Kampania swoim zasięgiem obejmie nośniki w wagonach oraz na stacjach metra.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.