29.08.11, 17:54
Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska
W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.
Do 50 tys. osób zwiększyła się liczba osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw, którzy otrzymają przedpremierowy numer magazynu "Bloomberg Businessweek Polska". W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.
Do współpracy przy promocji pisma, Platforma Mediowa Point Group - wydawca magazynu - zaprosiła firmy i instytucje, których klienci lub członkowie są potencjalnymi czytelnikami magazynu. Partnerzy Premiery będą obecni zarówno w wydaniu przedpremierowym, jak i w pierwszym regularnym wydaniu pisma, które trafi do sprzedaży 19. września 2011 r. Wśród Partnerów Premiery są, m.in. Landskrone, Orange, PGE, T-Mobile oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców - PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP.
Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7. września br. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, a zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej i potwierdziły chęć otrzymania egzemplarzy Bloomberg Businessweek Polska. Numer będzie spersonalizowany, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma gazetę ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy – również ze swoim zdjęciem. Dzięki intensywnym działaniom promocyjnym oraz wsparciu Partnerów Premiery ponad 50 000 osób otrzyma zarówno wydanie przedpremierowe, jak i pierwszy regularny numer. Wydanie przedpremierowe trafi również do uczestników Forum Ekonomicznego w Krynicy nazywanej polskim Davos.
Sprzedaż powierzchni reklamowej w Bloomberg Businessweek Polska prowadzi Biuro Reklamy PMPG, które oferuje reklamodawcom współpracę począwszy od wydania premierowego. Oferta dla reklamodawców została udostępniona 16. sierpnia br. i od tego dnia odbywały się prezentacje u klientów i w domach mediowych.
"Bloomberg Businessweek Polska" to polska edycja magazynu znanego na całym świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało, jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze