29.08.11, 17:54

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska

W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.

Do 50 tys. osób zwiększyła się liczba osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw, którzy otrzymają przedpremierowy numer magazynu "Bloomberg Businessweek Polska". W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.

Do współpracy przy promocji pisma, Platforma Mediowa Point Group -  wydawca magazynu - zaprosiła firmy i instytucje, których klienci lub członkowie są potencjalnymi czytelnikami magazynu. Partnerzy Premiery będą obecni zarówno w wydaniu przedpremierowym, jak i w pierwszym regularnym wydaniu pisma, które trafi do sprzedaży 19. września 2011 r. Wśród Partnerów Premiery są, m.in. Landskrone, Orange, PGE, T-Mobile oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców - PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP.

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7. września br. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, a zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej i potwierdziły chęć otrzymania egzemplarzy Bloomberg Businessweek Polska. Numer będzie spersonalizowany, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma gazetę ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy – również ze swoim zdjęciem. Dzięki intensywnym działaniom promocyjnym oraz wsparciu Partnerów Premiery ponad 50 000 osób otrzyma zarówno wydanie przedpremierowe, jak i pierwszy regularny numer. Wydanie przedpremierowe trafi również do uczestników Forum Ekonomicznego w Krynicy nazywanej polskim Davos.

Sprzedaż powierzchni reklamowej w Bloomberg Businessweek Polska prowadzi Biuro Reklamy PMPG, które oferuje reklamodawcom współpracę począwszy od wydania premierowego. Oferta dla reklamodawców została udostępniona 16. sierpnia br. i od tego dnia odbywały się prezentacje u klientów i w domach mediowych.

"Bloomberg Businessweek Polska" to polska edycja magazynu znanego na całym świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało, jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko.

Komentarze

Powiązane

03.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
02.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
01.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
31.01.25, 11:19
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Szymon Bujalski, Katarzyna Kojzar i Magda Łucyan nominowani do Nagrody Woyciechowskiego 2024 – Dziennikarz dla planety
Kapituła Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024 w kategorii „Dziennikarz dla planety” przyznała nominacje.
31.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
30.01.25, 14:30
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Szymon Bujalski, Katarzyna Kojzar i Magda Łucyan nominowani do Nagrody Woyciechowskiego 2024 – Dziennikarz dla planety
Kapituła Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024 w kategorii „Dziennikarz dla planety” przyznała nominacje.
30.01.25, 11:55
| prasa » informacje
Bauer poprawia warunki pracy
Zarządy Wydawnictwa Bauer i AKPA Press Polska ogłosiły zmiany poprawiające warunki pracy.
30.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
29.01.25, 13:55
| prasa » ludzie
Newsweek: Emilia Stawikowska zastępczynią redaktora naczelnego, Mateusz Wojtalik szefem wydawców
Emilia Stawikowska, dotychczasowa szefowa wydawców, 1 lutego br. obejmie stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego „Newsweeka”. Mateusz Wojtalik, łączący do tej pory funkcje wydawcy i redaktora, od lutego będzie szefem wydawców „Newsweeka”.
29.01.25, 10:00
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Witold Trzciński zostanie dyrektorem Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy
1 marca br. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie dyrektorem Działu Rozwoju Produktu Online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju Spółki.