28.08.11, 12:03

Zmiany w ARBOmedia

ARBOmedia zwiększa liczę pracowników.

ARBOmedia AA zwiększa liczbę pracowników. Anna Rzepniewska objęła stanowisko Group Account Director. Od wielu lat jest związana z branżą reklamową, a doświadczenie zdobywała w takich firmach, jak ING Lease, BHP Bank Polski, Saatchi & Saatchi. W ARBO będzie teraz współkoordynowała i nadzorowała pracę całego zespołu, tworzyła strategię rozwoju agencji, opracowywała kompleksowe oferty oraz stanowiła wsparcie merytoryczne dla każdego pracownika.

Dwie osoby awansowały na stanowiska Account Manager. Łukasz Besaraba zdobywał doświadczenie w firmach Publicis i Philip Morris. Od ponad dwóch lat pracując w ARBO, zajmował się przede wszystkim produktami indoor i call2action. Obecnie, jako Account Manager, jest odpowiedzialny za oferty odnoszące się do takich dziedzin, jak: sport, wellness, edukacja, biurowce, sampling. Michał Dunin   doświadczenie zdobywał w szeroko pojętej branży eventowej, a z zakresu public relations przede wszystkim w agencji Ciszewski PR przy współpracy z klientami z branży FMCG, w tym: AXE, Hoop Polska, Dulux, Nutricia, XXI Bieg Niepodległości, Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach, Nestle oraz Kompania Piwowarska.  Obecnie Account Manager w ARBOmedia AA. Specjalizuje się w działaniach ambientowych w obszarze outdoor i guerilla.

Agnieszka Kowalska awansowała na stanowisko Account Executive – swoje dotychczasowe doświadczenie zdobyła w agencji VanguardPR, zajmując się działaniami promocyjnymi w sferze e-PR’u. Do pakietu jej obowiązków w ARBOmedia AA należy organizacja działań reklamowych na terenach galerii handlowych, sieci sklepów oraz w punktach obsługi, typu biura podróży czy wypożyczalnie video. Kowalska  odpowiedzialna jest też za całość działań w obszarze HoReCa, ze szczególnym uwzględnieniem restauracji, klubów, pubów.

Zespół ARBO został wzbogacony o nowozatrudnione osoby. Małgorzata Piekacz objęła stanowisko Account Executive. Dotychczasowe doświadczenie  zawodowe zdobywała w agencji Ciszewski PR, specjalizując się w komunikacji zewnętrznej oraz organizacji eventów. W ARBO jest odpowiedzialna za produkty outdoor i indoor w obszarze transportu, do których należą działania na lotniskach, dworcach, stacjach benzynowych oraz we wszelkich środkach transportu. Małgorzata Piekacz w agencji zajmuje się również nowym produktem firmy – organizacją konferencji. Dodatkowo jest odpowiedzialna za działania PR ARBOmedia Active Advertising. Do ARBOmedia AA dołączyły również Anna Elsner i Natalia Martowska. Na stanowiskach Junior Project Executive będą wspierały dział realizacji.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.