23.08.11, 18:11
Swiift z interaktywną ofertą Mercedes-Benz
Agencja Swiift creative-marketing przygotowała dla marki Mercedes-Benz kampanię B2B, skierowaną do wybranych klientów pojazdów dostawczych Mercedes-Benz.
Agencja Swiift creative-marketing przygotowała dla marki Mercedes-Benz kampanię B2B, skierowaną do wybranych klientów pojazdów dostawczych Mercedes-Benz.
Akcja "Trzymasz w ręku klucz do firmowych oszczędności" polega na przeprowadzeniu mailingu z poziomu centralnego oraz dilerskiego. Przesyłka zawierała pendrive w kształcie kluczyka do samochodu Mercedes-Benz z animacją o nowej atrakcyjnej ofercie Vanów.
Agencja Swiift opracowała całościowy koncept akcji, zajęła się także kreacją i produkcją materiałów reklamowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze