09.08.11, 19:07

Kraków: Duży spadek popularności Radia PLUS Kraków

Krakowskim liderem pozostaje wciąż RMF FM, któe w tym mieście jest wyjątkowo silne - wynika z najnowszego badania Radio Track dla miasta Krakowa zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od maja do lipca 2011 r.

Krakowskim liderem pozostaje wciąż RMF FM, któe w tym mieście jest wyjątkowo silne - wynika z najnowszego badania Radio Track dla miasta Krakowa zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od maja do lipca 2011 r.

Jednak udział RMF-u w porównaniu z okresem sprzed roku zmalał aż o 3,67 pkt proc. Drugie miejsce obroniła Trójka (lekki spadek o 0,26 pkt proc.), a trzecie Radio Zet (wzrost aż o 2,47 pkt proc.). Na czwartym znalazła się Jedynka (wzrost o 2,72 proc.), a na piątym TOK FM (wzrost o 1,94 pkt proc.). Wzrosła również słuchalność RMF MAXXX (o 1,05 pkt proc.).

Niewielkie wzrosty odnotowały jeszcze tylko: Polskie Radio Kraków, (o 0,69 pkt proc.), RMF Classic (o 0,31 pkt proc.), Dwójka (o 0,76 pkt proc.), Planeta FM (o 0,39 pkt proc.), Roxy FM (o 0,08 pkt proc.).

Największy spadek obok RMF FM zaliczyło Radio PLUS Kraków (aż o 2,68 pkt proc.). Obecny udział stacji to zaledwie 0,74 proc. Duży spadek zanotowało także Antyradio (o 1,09 pkt proc.).

Udział w rynku stacji radiowych w Krakowie

  maj 2010 : lipiec 2010 maj 2011 : lipiec 2011
Radio RMF FM 33,00% 29,33%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 9,87% 9,61%
Radio ZET 7,01% 9,48%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 5,86% 8,58%
Radio TOK FM 5,07% 7,01%
Radio RMF MAXXX (Kraków) 4,73% 5,75%
Radio Złote Przeboje Wanda 92,5 FM (Kraków) / do 2003-12 Radio Wanda (Kraków) 5,44% 5,39%
Polskie Radio Kraków 4,66% 5,35%
Radio RMF Classic 3,73% 4,04%
Radio Eska Rock 3,85% 3,04%
Radio Maryja 2,38% 2,27%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,37% 2,13%
Radio ESKA (Kraków) 2,31% 1,77%
Radio CHILLI ZET 1,76% 1,69%
AntyRadio 101,3 FM (Kraków) / do 2007-08 Radio Planeta 101,3 FM (Kraków) 2,25% 1,16%
Radio PLANETA FM (Kraków) [badane od 12.2008] 0,68% 1,07%
Radio Plus Kraków / do 2010-09 Radio VOX FM Kraków 3,42% 0,74%
Radio Alfa (Kraków) 0,87% 0,47%
Radio 103,8 Roxy FM (Kraków) / do 2005-10 Radio Blue 103,8 FM (Kraków) 0,36% 0,44%
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia / do 2010-07 Polskie Radio Euro 0,38% 0,30%
Radiofonia (Kraków) / do 2009-06 Radio Luzzz FM 100,5 (Kraków) 0,28% 0,10%
n= 905 907

Fale:
    maj 2010 : lipiec 2010 (wielkość: 21 028)
    maj 2011 : lipiec 2011 (wielkość: 21 061)
Grupy celowe:
    Kraków:
        Wybrane miasta = Kraków
        Wielkość (nie ważona): 615 789 (36 331 przypadków, 3,7% całej próby)
        Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
08.04.24, 10:51
| radio » ludzie
Anna Paluszek wraca do RMF FM. Będzie wydawczynią publicystyki
Do warszawskiej redakcji RMF FM w kwietniu br. dołączyła Anna Paluszek. Jest wydawczynią rozmów publicystycznych w RMF FM i Radiu RMF24.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy