19.07.11, 19:22

Tomasz Lis dyrektorem w On Board PR

Tomasz Lis został dyrektorem praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communications Network.

Tomasz Lis został dyrektorem praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communications Network.

Tomasz Lis objął stanowisko dyrektora praktyki komunikacji konsumenckiej w On Board PR Ecco Network. W ramach obowiązków pokieruje zespołem konsultantów specjalizujących się w projektach dla branży Retail & FMCG. Nowy dyrektor odpowiada również za koordynację współpracy z obecnymi klientami oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych.

"Dołączam do silnej agencji, wzmacniając kompetencje z zakresu integrowania public relations z pozostałymi narzędziami komunikacji. A ta umiejętność będzie stanowiła o sile i skuteczności proponowanych przez nas rozwiązań z zakresu PR konsumenckiego. Dla obecnych i przyszłych klientów pragnę wdrożyć takie rozwiązania, które będą cechować się wysoką skutecznością oraz mierzalnością" – wyjaśnia Tomasz Lis.

Lis posiada ponad 11 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, które zdobywał w sieciowych jak i niezależnych agencjach takich jak Ogilvy Public Relations, Perspektywa Studio Architektury Marki, Euro RSCG Sensors oraz Business Communications Associates. W swojej karierze doradzał takim firmom, markom i instytucjom, jak: Absolut, Cemex, CowParade, Ford, Grycan, IBM, Orco Property Group, Pilsner Urquel, Lee, Nestle, Peroni Nastro Azzurro, PL.2012, PKO Bank Polski, Provident, Ministerstwo Finansów, Sharp, Sony, Unilever, Urząd Promocji M.st. Warszawy, Wrangler, Zelmer, Zebra Technologies. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i z tą dziedziną związał też swoje pierwsze kroki zawodowe pracując jako dziennikarz w TVP, wydawnictwie Bauer, Radiostacji, a także Wydawnictwie Literackim.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.