13.07.11, 19:27
Świat Wiedzy od Wydawnictwa Bauer
18 lipca br. ukaże się na rynku pierwszy numer nowego magazynu popularnonaukowego "Świat Wiedzy".
18 lipca br. ukaże się na rynku pierwszy numer nowego magazynu popularnonaukowego "Świat Wiedzy". Magazyn wydawany będzie na licencji miesięcznika "Welt der Wunder", który jest jednym z największych sukcesów Bauer Media Group na rynku niemieckim. Pismo jest liderem w swoim segmencie jeżeli chodzi o sprzedaż detaliczną. Sprzedaż tego magazynu wynosi obecnie 270 tysięcy egzemplarzy. Czyta go ponad 1,5 miliona osób.
Pierwszy numer polskiego magazynu ukaże się w cenie 4,99 zł, w nakładzie 200 tys. egz. i objętości 116 stron. Premierę Świata Wiedzy wspiera kampania reklamowa o ogólnopolskim zasięgu. Za kreację spotu odpowiada redakcja i pion wydawniczy Bauera, za zakup mediów - MEC. Reklamy magazynu pojawią się w największych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP 1, TVP 2, TV Polonia, TVN i Polsat, Canal + oraz w kanałach tematycznie związanych z zagadnieniami poruszanymi na łamach magazynu (Discovery, National Geographic, BBC Knowledge, History Channel, Travel Channel, Planete i wiele innych). Ponadto czasopismo będzie reklamowane w radiu (RMF FM), Internecie (Interia) oraz w największych magazynach Wydawnictwa Bauer (między innymi Tele Tydzień, To & Owo, Tele Świat, Motor, Bravo, CD-Action, PC Format i w wielu innych).
"Świat Wiedzy" to magazyn nowej generacji. Po raz pierwszy zastosowana formuła zrywa z dotychczasowymi standardami obowiązującymi w segmencie prasy popularnonaukowej. Magazyn ma uczyć i bawić, wyjaśniać kompleksowe zagadnienia z wielu perspektyw, opatrując je tekstami oraz obficie ilustrując zdjęciami i nowoczesnymi infografikami. Tematyka takich działów jak „Świat i Natura", „Świat i Nauka", „Świat i Człowiek", „Świat i Historia" czy „Świat i Cywilizacja" ma być przedstawiona w przystępny i atrakcyjny sposób.
Dzięki różnorodności poruszanych tematów pismo zamierza dotrzeć do grupy czytelników między 14 a 49 rokiem życia i zaspokoić ich potrzeby związane z interesująco i nowatorsko podaną wiedzą.
O wysoki poziom merytoryczny czasopisma ma dbać doświadczony zespół redakcyjny kierowany przez Adama Szumilaka - wieloletniego redaktora czasopisma "CD-Action" i współpracujący z licznymi ekspertami naukowymi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze