23.06.11, 15:41

Bloomberg Businessweek w Polsce

Point Group Business Unit i Bloomberg Businessweek ogłosiły plan wydawania począwszy od jesieni 2011 r. polskiej edycji czasopisma "Bloomberg Businessweek".

Point Group Business Unit i Bloomberg Businessweek ogłosiły plan wydawania począwszy od jesieni 2011 r. polskiej edycji czasopisma "Bloomberg Businessweek". Pismo będzie wydawane jako dwutygodnik i będzie zawierać zarówno materiały przygotowywane przez 2 300 dziennikarzy pracujących dla Bloomberga na całym świecie, w tym także w warszawskim oddziale firmy, jak i lokalne treści finansowo-gospodarcze przygotowywane przez zespół Point Group Business Unit - spółki zależnej Platformy Mediowej Point Group S.A. Redaktorem naczelnym "Bloomberg Businessweek Polska" będzie Michał Kobosko, project manager Point Group Business Unit. 

Partnerstwo Point Group i Bloomberg stanowi kolejny dowód zaangażowania Bloomberg w zwiększenie globalnego zasięgu i rozwój pisma. W I kwartale 2011 r. wzrost liczby reklam w światowej edycji "Bloomberg Businessweek" wyniósł 49 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (wg danych amerykańskiej organizacji Publishers Information Bureau analizującej przychody czasopism z reklamy). Ponadto, w porównaniu z rokiem 2009, w drugiej połowie 2010 pismo zdobyło 37 000 nowych prenumeratorów indywidualnych, co oznacza wzrost o 7 proc. w stosunku do roku poprzedniego (według Audit Bureau of Circulation, organizacji monitorującej nakład prasy). W kwietniu 2011 r. tygodnik uruchomił swoją pierwszą aplikację na iPad.

Nowy tytuł rozszerzy ofertę Point Group o opiniotwórcze pismo biznesowe, znakomicie wpisujące się w strategię rozwoju PMPG jako wydawcy" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group S.A. "Wydając  Bloomberg Businessweek Polska, zagwarantujemy naszym czytelnikom dostęp do informacji biznesowych na najwyższym merytorycznym poziomie, a naszym partnerom będziemy mogli zaproponować nowy, atrakcyjny kanał komunikacji z rynkiem" - dodał Lisiecki.

Dzięki współpracy z Point Group, będziemy wydawać polską edycję Bloomberg Businessweek, która zapewni czytelnikom pogłębioną informację zarówno o rynku lokalnym, jak i o gospodarce światowej, zapewniając jednocześnie reklamodawcom dotarcie do wpływowych gremiów gospodarczych i finansowych w Polsce" - mówi Paul Bascobert, prezes Bloomberg Businessweek. „Jesteśmy zadowoleni z faktu, że możemy współpracować z takim dynamicznym wydawcą, jak Point Group" - dodał Bascobert.

Chcemy połączyć globalne atuty silnego pisma międzynarodowego, jakim jest Bloomberg Businessweek, z wiedzą o lokalnych realiach, którą dysponują polscy dziennikarze i redaktorzy" - dodaje Michał Kobosko. „Jesteśmy przekonani, że polski rynek z zainteresowaniem powita tytuł, który będzie oferować gruntowny wgląd w aktualne zjawiska i tendencje zachodzące w polskiej  i w światowej gospodarce" - dodaje Kobosko.

Bloomberg Businessweek Polska będzie dostępny w Internecie pod adresem www.bbwp.pl oraz   www.BloombergBusinessWeekPolska.pl.

Komentarze

Powiązane

10.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
09.02.25, 20:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
PB Nieruchomości. Piąty podcast Pulsu Biznesu
21 stycznia br., w ofercie ‘pulsu biznesu” pojawi się nowy podcast audio. Audycja „PB Nieruchomości”, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, ma być przewodnikiem po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.
09.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
08.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
07.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
06.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
05.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
04.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
03.02.25, 06:00
| prasa » informacje
Kapituła Nagrody Radia ZET ogłosiła nominacje w kategorii „Autor internetowy”
Kapituła Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego w kategorii „Autor internetowy” wybrała nominowanych za rok 2024. Zostali nimi: Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny), Aleksandra i Piotr Stanisławscy (Crazy Nauka) oraz Hubert Walas (Good Times Bad Times).
03.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.