23.06.11, 15:41
Bloomberg Businessweek w Polsce
Point Group Business Unit i Bloomberg Businessweek ogłosiły plan wydawania począwszy od jesieni 2011 r. polskiej edycji czasopisma "Bloomberg Businessweek".
Point Group Business Unit i Bloomberg Businessweek ogłosiły plan wydawania począwszy od jesieni 2011 r. polskiej edycji czasopisma "Bloomberg Businessweek". Pismo będzie wydawane jako dwutygodnik i będzie zawierać zarówno materiały przygotowywane przez 2 300 dziennikarzy pracujących dla Bloomberga na całym świecie, w tym także w warszawskim oddziale firmy, jak i lokalne treści finansowo-gospodarcze przygotowywane przez zespół Point Group Business Unit - spółki zależnej Platformy Mediowej Point Group S.A. Redaktorem naczelnym "Bloomberg Businessweek Polska" będzie Michał Kobosko, project manager Point Group Business Unit.
Partnerstwo Point Group i Bloomberg stanowi kolejny dowód zaangażowania Bloomberg w zwiększenie globalnego zasięgu i rozwój pisma. W I kwartale 2011 r. wzrost liczby reklam w światowej edycji "Bloomberg Businessweek" wyniósł 49 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (wg danych amerykańskiej organizacji Publishers Information Bureau analizującej przychody czasopism z reklamy). Ponadto, w porównaniu z rokiem 2009, w drugiej połowie 2010 pismo zdobyło 37 000 nowych prenumeratorów indywidualnych, co oznacza wzrost o 7 proc. w stosunku do roku poprzedniego (według Audit Bureau of Circulation, organizacji monitorującej nakład prasy). W kwietniu 2011 r. tygodnik uruchomił swoją pierwszą aplikację na iPad.
„Nowy tytuł rozszerzy ofertę Point Group o opiniotwórcze pismo biznesowe, znakomicie wpisujące się w strategię rozwoju PMPG jako wydawcy" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group S.A. "Wydając Bloomberg Businessweek Polska, zagwarantujemy naszym czytelnikom dostęp do informacji biznesowych na najwyższym merytorycznym poziomie, a naszym partnerom będziemy mogli zaproponować nowy, atrakcyjny kanał komunikacji z rynkiem" - dodał Lisiecki.
„Dzięki współpracy z Point Group, będziemy wydawać polską edycję Bloomberg Businessweek, która zapewni czytelnikom pogłębioną informację zarówno o rynku lokalnym, jak i o gospodarce światowej, zapewniając jednocześnie reklamodawcom dotarcie do wpływowych gremiów gospodarczych i finansowych w Polsce" - mówi Paul Bascobert, prezes Bloomberg Businessweek. „Jesteśmy zadowoleni z faktu, że możemy współpracować z takim dynamicznym wydawcą, jak Point Group" - dodał Bascobert.
„Chcemy połączyć globalne atuty silnego pisma międzynarodowego, jakim jest Bloomberg Businessweek, z wiedzą o lokalnych realiach, którą dysponują polscy dziennikarze i redaktorzy" - dodaje Michał Kobosko. „Jesteśmy przekonani, że polski rynek z zainteresowaniem powita tytuł, który będzie oferować gruntowny wgląd w aktualne zjawiska i tendencje zachodzące w polskiej i w światowej gospodarce" - dodaje Kobosko.
Bloomberg Businessweek Polska będzie dostępny w Internecie pod adresem www.bbwp.pl oraz www.BloombergBusinessWeekPolska.pl.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze