14.06.11, 20:00

Mood Media kupiła holding Muzak

Firma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym kupiła holding Muzak. Połączenie sił obu firm, ma pozwolić Mood Media na ekspansję nowych rynków całego świata, w tym Polski oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów.

Firma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym kupiła holding Muzak. Połączenie sił obu firm, ma pozwolić Mood Media na ekspansję nowych rynków całego świata, w tym Polski oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów. Transakcja opiewa na 345 milionów dolarów. Muzak przez ponad 75 lat działa jako dostawca rozwiązań sensorycznych w miejscach sprzedaży. Z usług firmy korzysta głównie branża handlowa oraz hotele i restauracje.

"Uważamy, że ta transakcja to strzał w dziesiątkę. Dzięki połączeniu możemy stać się globalnym liderem w naszej branży. Jesteśmy gotowi do realizacji wspólnych projektów na jeszcze większą skalę. Korzyści odczują zarówno nasi klienci jak i akcjonariusze" - komentuje Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Polska.

Mood Media Corporation jest dostawcą rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży. Dzięki połączeniu muzyki, wizualizacji oraz zapachów Mood Media pomaga klientom w procesie komunikacji z konsumentami, generując tym samym wzrost sprzedaży. Działając poprzez dwa główne kanały: In-Store Media oraz Retail Point-of Purchase, Mood Media Corporation współpracuje z ponad 800 sieciami handlowymi w ponad 30 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Australii.

Mood Media Corporation powstało w czerwcu 2010 poprzez nabycie Mood Media Group SA przez Fluid Music Canada, Inc. Poprzez spółki zależne: Mood Media, Sommerset Entertaiment oraz Trusonic Inc., Mood Media Corporation intensyfikuje rozwój rozwiązań z zakresu in-store Media w różnych sektorach rynku. Mood Media Corporation prowadzi międzynarodową działalność w zakresie mediów wewnętrznych oraz sprzedaży muzyki współpracując z obszerną bazą klientów, w tym z renomowanymi międzynarodowymi koncernami na wielu obszarach geograficznych.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.