26.05.11, 20:52

Euro RSCG 4D zrealizuje aktywację Coca-Cola wokół UEFA Euro 2012

Spośród sześciu agencji z Polski i zagranicy, które przystąpiły do przetargu, Coca-Cola Poland Services wybrała Euro RSCG 4D jako podmiot odpowiedzialny za opracowanie koncepcji i realizację aktywacji BTL dla marki Coca-Cola wokół UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.

Spośród sześciu agencji z Polski i zagranicy, które przystąpiły do przetargu, Coca-Cola Poland Services wybrała Euro RSCG 4D jako podmiot odpowiedzialny za opracowanie koncepcji i realizację aktywacji BTL dla marki Coca-Cola wokół UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Celem Agencji będzie stworzenie koncepcji obecności marki na oficjalnych imprezach (np. w strefach kibica) organizowanych w miastach-gospodarzach Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012, spójnej z globalną strategią komunikacji Coca-Cola oraz realizacja aktywności BTL w Polsce i na Ukrainie. Prowadzone działania będą dawały szansę konsumentom na dzielenie się radością piłki nożnej z milionami kibiców.

"To dla nas bardzo ważna i prestiżowa wygrana. Fakt, że Coca-Cola powierzyła obsługę tak odpowiedzialnego i strategicznego projektu naszej agencji to dla nas powód do dumy" – powiedział Antonie Kolendowski, Managing Director w Euro RSCG 4D.

Wpływ na wybór  Euro RSCG 4D w przetargu na aktywację BTL marki Coca-Cola wokół UEFA Euro 2012 miało: zrozumienie przez Agencję strategii, zaproponowana koncepcja kreatywna, możliwości logistyczno-organizacyjne Agencji w Polsce i na Ukrainie, dotychczasowa udana historia współpracy między Coca-Cola Poland Services i Agencją oraz dotychczasowe doświadczenie Euro RSCG 4D w projektach sportowych i imprezach masowych.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.