23.05.11, 21:49
Kampania reklamowa Era zmienia się w T-Mobile
23. maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.
23. maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.
W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. "Chwile, które łączą" to hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Właśnie w nim zawarta jest obietnica marki T-Mobile, która umożliwia dzielenie się ważnymi chwilami w życiu.
Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze