18.05.11, 18:31

S4 promocyjnie dla marki Unimil

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Unimil akcję promocyjną "Wygraj NIC", która rozpoczęła się 9. maja i będzie trwała do 10. lipca br.

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Unimil akcję promocyjną "Wygraj NIC", która rozpoczęła się 9. maja i będzie trwała do 10. lipca br. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu wygranego przez S4.

Ogólnopolska akcja "Wygraj NIC" to konkurs skierowany do klientów marki Unimil SKYN, w którym mogą oni wygrać atrakcyjne nagrody: vouchery na wyjazd na Ibizę, czytniki e-book Amazon Kindle oraz pendrive 8 gb.

Zaproponowana przez S4 idea konkursu nawiązuje do hasła marki "…Jakbyś nie miał nic na sobie". Promocja, w której wygrywa się NIC, jest rewolucją, zaprzeczeniem standardowego pomysłu na akcję konkursową. Na szczęście dla zwycięzców pod słowem "NIC" kryją się atrakcyjne nagrody, w tym Nowe Inspiracje Cielesne, czyli pozycje "Kamasutry" w 3D, które zostały udostępnione na stronie konkursowej. W akcji może wziąć udział ten, kto zakupi opakowanie prezerwatyw Unimil SKYN i zachowa paragon z tego zakupu, a następnie wyśle SMS z hasłem "NIC" na podany numer konkursowy. Aby wygrać, należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie konkursowe przesłane w informacji zwrotnej.

Konkurs został zorganizowany z myślą głównie o młodych osobach z dużych miast, aktywnych, otwartych na świat i nowości, poszukujących nowych wrażeń oraz wybierających produkty wysokiej jakości. Jego cele to przede wszystkim zwiększenie świadomości top of mind Unimil SKYN, a także zbudowanie więzi pomiędzy klientami a marką, rozwijanie wizerunku Unimil SKYN jako rewolucyjnej marki prezerwatyw, która zapewnia wyjątkowo naturalne doznania oraz zachęcenie do wypróbowania produktu.

Do zadań agencji należały przygotowanie idei konkursu, opracowanie mechaniki, dobór nagród, a także obsługa reklamowa i multimedialna akcji oraz produkcja materiałów promocyjnych.

W S4 za działania dla tego klienta odpowiada duży zespół, obejmujący osoby z różnych działów (client service, strategia, multimedia, kreacja, DTP, produkcja oraz PR). Zespołem kieruje Magda Łucek – account manager.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.