18.05.11, 18:31
S4 promocyjnie dla marki Unimil
Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Unimil akcję promocyjną "Wygraj NIC", która rozpoczęła się 9. maja i będzie trwała do 10. lipca br.
Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Unimil akcję promocyjną "Wygraj NIC", która rozpoczęła się 9. maja i będzie trwała do 10. lipca br. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu wygranego przez S4.
Ogólnopolska akcja "Wygraj NIC" to konkurs skierowany do klientów marki Unimil SKYN, w którym mogą oni wygrać atrakcyjne nagrody: vouchery na wyjazd na Ibizę, czytniki e-book Amazon Kindle oraz pendrive 8 gb.
Zaproponowana przez S4 idea konkursu nawiązuje do hasła marki "…Jakbyś nie miał nic na sobie". Promocja, w której wygrywa się NIC, jest rewolucją, zaprzeczeniem standardowego pomysłu na akcję konkursową. Na szczęście dla zwycięzców pod słowem "NIC" kryją się atrakcyjne nagrody, w tym Nowe Inspiracje Cielesne, czyli pozycje "Kamasutry" w 3D, które zostały udostępnione na stronie konkursowej. W akcji może wziąć udział ten, kto zakupi opakowanie prezerwatyw Unimil SKYN i zachowa paragon z tego zakupu, a następnie wyśle SMS z hasłem "NIC" na podany numer konkursowy. Aby wygrać, należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie konkursowe przesłane w informacji zwrotnej.
Konkurs został zorganizowany z myślą głównie o młodych osobach z dużych miast, aktywnych, otwartych na świat i nowości, poszukujących nowych wrażeń oraz wybierających produkty wysokiej jakości. Jego cele to przede wszystkim zwiększenie świadomości top of mind Unimil SKYN, a także zbudowanie więzi pomiędzy klientami a marką, rozwijanie wizerunku Unimil SKYN jako rewolucyjnej marki prezerwatyw, która zapewnia wyjątkowo naturalne doznania oraz zachęcenie do wypróbowania produktu.
Do zadań agencji należały przygotowanie idei konkursu, opracowanie mechaniki, dobór nagród, a także obsługa reklamowa i multimedialna akcji oraz produkcja materiałów promocyjnych.
W S4 za działania dla tego klienta odpowiada duży zespół, obejmujący osoby z różnych działów (client service, strategia, multimedia, kreacja, DTP, produkcja oraz PR). Zespołem kieruje Magda Łucek – account manager.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze