17.05.11, 20:53

Call2Action wdrążył kontent wysokiej rozdzielczości

Call2Action współpracuje z Polską Agencją Prasową od ubiegłego roku, wykorzystując licencjonowane przez PAP treści w swojej sieci nośników OOH TV.

Call2Action współpracuje z Polską Agencją Prasową od ubiegłego roku, wykorzystując licencjonowane przez PAP treści w swojej sieci nośników OOH TV. Od kilku miesięcy obie firmy testowały wspólnie kontent wysokiej rozdzielczości na tych nośnikach. Teraz zakończyły się testy i trafił on do całej sieci multimedialnych ekranów firmy Call2Action.

"To bardzo ważne, żeby kontent dedykowany Digital Signage był aktualny, sprawdzony i wysokiej jakości, a PAP jest dla nas gwarantem wszystkich tych cech" - mówi Rafał Tyborowski, dyrektor biura reklamy Call2Action. "Rynek Digital Signage w Polsce wychodzi już z okresu niemowlęcego. Dysponujemy już dopracowaną technologią, posiadamy specjalistyczne nośniki, mamy szerokopasmowy Internet (czy mobilny GPRS), natomiast istnieje potrzeba tworzenia dobrych treści: aktualnych, interesujących, lokalnych, dedykowanych temu medium. Wysokiej jakości kontent to obecnie jeden z kluczowych czynników rozwoju tego rynku" – dodaje Tyborowski.

Komentarze

Powiązane

29.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
29.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong z działaniami SEO dla ASE ATEX
ASE ATEX, dostawca rozwiązań przeciwwybuchowych dla przemysłu, rozpoczął współpracę z OBTK. Zadaniem agencji będzie realizacja działań SEO, tworzenie treści. Celem współpracy jest wzrost widoczności ASE ATEX w wynikach wyszukiwania.
28.10.24, 14:56
| reklama & PR » informacje
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. 
28.10.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięża w przetargu PURINA AdVENTuROS
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania.
28.10.24, 11:59
| reklama & PR » ludzie
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Joanna Bitowt, dotychczas Marketing Managerka w More Bananas, awansowała na stanowisko Strategy & Project Lead.
28.10.24, 09:44
| reklama & PR » informacje
Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media w szeregach IAA Polska
Cztery organizacje dołączyły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
26.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Filary Tolerancji. Marka M&M’S wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października br. wystartowała kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, która pojawiła sięw centrum Warszawy.
26.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania Gold Vit C marki Olimp Labs
Rozpoczęła się kampania promocyjna Gold Vit C, suplementu diety Olimp Labs. Realizacją zajęła się sayHi.agency, która odpowiada za działania marki w ramach komunikacji 360, w tym za produkcję spotów TV.
25.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie. PZU promom uje wizerunek pracodawcy wśród profesjonalistów
Firma PZU rozpoczęła kampanię promującą wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów. Polski ubezpieczyciel pokazuje działaniach promocyjnych, chce podkreślić, że jest dobrym miejscem rozwoju dla osób o różnym stażu pracy w rozlicznych obszarach biznesowych.
25.10.24, 17:19
| reklama & PR » informacje
Hortex wspiera polską kulturę
Polska marka Hortex zanagażowała się w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.