10.05.11, 20:26
Nowa kampania BOŚ Banku dla MSP
BOŚ Bank rusza z nową kampanią reklamową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spoty radiowe, reklamy w prasie i Internecie będą promować ofertę finansową dla firm, która powstała we współpracy z ponad kilkuset przedsiębiorstwami.
BOŚ Bank rusza z nową kampanią reklamową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spoty radiowe, reklamy w prasie i Internecie będą promować ofertę finansową dla firm, która powstała we współpracy z ponad kilkuset przedsiębiorstwami.
Na początku roku BOŚ Bank oddał głos przedsiębiorcom, którzy na stronie www.bosbankdlafirm.pl mogli dzielić się swoimi opiniami na temat bankowości dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Między innymi w krótkiej ankiecie, składającej się z 13 pytań, prezesi oraz menedżerowie firm mogli wskazać najistotniejsze z ich punktu widzenia aspekty obsługi oraz oferty bankowej. Celem akcji było jeszcze lepsze zapoznanie się z potrzebami przedsiębiorców, związanymi z finansowaniem dla MSP.
Kampania reklamowa we wszystkich mediach rozpoczęła się 9 maja i potrwa do 5 czerwca 2011 roku. BOŚ Bank ze swoimi reklamami będzie obecny zarówno w rozgłośniach radiowych takich, jak: Radio ZET, RMF FM, PiN, TOK FM, Trójka, Chilli ZET, RMF Classic, w tytułach prasowych: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Puls Biznesu, Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Angora, Forbes, Forum a także w innych mediach branżowych i lokalnych. Cała komunikacja będzie wspierana intensywną kampanią internetową. Równocześnie do działań w mediach prowadzone będą akcje mikromarketingowe w oddziałach BOŚ w całym kraju, we współpracy z regionalnymi izbami gospodarczymi.
Kampanię zrealizował Departament Marketingu BOŚ S.A. oraz Agencje: Fat Baby i Brasil. Z kolei Dom Mediowy Equinox Media zaplanował i kupił media. Działania w Internecie prowadzi Agencja ENA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze