04.05.11, 20:54
TEQUILA\Polska wzmacnia obsługę klienta
TEQUILA \Polska wzmacnia dział Obsługi Klienta odpowiedzialny za marki Maxwell House, Lipton i Ballantines.
TEQUILA \Polska wzmacnia dział Obsługi Klienta odpowiedzialny za marki Maxwell House, Lipton i Ballantines. Na stanowisko Account Manager awansowała Dorota Trzebska, a do jej zespołu dołączyła jako Junior Account Executive Chwalisława Waligóra – laureatka poprzedniej edycji konkursu TEQUILA\ dla Najlepszych. Warszawskim zespołem Obsługi Klienta zarządza Agata Górska jako Account Director.
Dorota Trzebska w TEQUILA\Polska pracuje od 2,5 roku. W tym czasie zajmowała się obsługiwanymi przez agencję markami z portfolio Unilever (Lipton, Knorr, Magnum), a także PGE i Polkomtel. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach CPM i BBDO. Dorota jest absolwentką Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z zakresu Dyplomacji Kulturalnej w Collegium Civitas w Warszawie.
Chwalisława Waligóra kończy studia na Wydziale Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Do TEQUILA\ trafiła jako laureatka konkursu TEQUILA\ dla Najlepszych 2010.
Obecnie trwa ósma edycja konkursu, w którym nagrodą są płatne staże w działach Kreacji, Strategii, Obsługi Klienta i Interactive agencji TEQUILA\. Najlepsi będą mieć szanse na pozostanie w agencji na stałe, i tak jak Chwalisława – na rozpoczęcie profesjonalnej kariery w branży marketingowej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze