20.04.11, 19:12

Robert Lewandowski twarzą marki Coca-Cola

Znany piłkarz wesprze działania marki związane z futbolem.

Coca-Cola podpisała umowę o współpracy z Robertem Lewandowskim. Kontrakt ze znanym piłkarzem przewiduje pełen zakres wykorzystania jego wizerunku do celów promocyjno-reklamowych marki. Piłkarz został także ambasadorem tegorocznej edycji młodzieżowego turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup i będzie brał czynny udział w promocji tego projektu.

Robert Lewandowski to jeden z najbardziej znanych piłkarzy młodego pokolenia i czołowy napastnik reprezentacji Polski. Dotychczas w 32 spotkaniach kadry Lewandowski zdobył 10 bramek. Sylwetka młodego napastnika reprezentacji Polski oraz Borussi Dortmund znakomicie wpisuje się w hasło tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup: "Od Coca-Cola Cup do UEFA EURO 2012". Lewandowski swoją przygodę związaną z profesjonalną piłką rozpoczynał właśnie od turnieju Coca-Cola Cup, a dziś jest jednym z głównych kandydatów do gry w reprezentacji podczas turnieju UEFA EURO 2012.

Osoba Roberta Lewandowskiego i przebieg jego kariery piłkarskiej mają być wzorem dla młodych adeptów piłki nożnej występujących w turnieju Coca-Cola Cup. Turniej, którego jest dziś ambasadorem, był jednym z ważniejszych  wydarzeń w jego młodzieżowej karierze piłkarskiej. "Robert Lewandowski to nie tylko znany piłkarz, którego zawodowa kariera zaczęła się właśnie od udziału w Coca-Cola Cup. To także bardzo pracowity i ambitny młody człowiek, który dzięki ciężkiej pracy osiągnął już w życiu bardzo wiele. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z Robertem doprowadzi do jeszcze większej popularyzacji futbolu młodzieżowego i wzrostu zainteresowania naszym turniejem"  – mówi Sebastian Wężyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Uczestnicy tegorocznej edycji Coca-Cola Cup będą mięli szansę spotkać ambasadora turnieju podczas finałów wojewódzkich w Warszawie 16. i 17. maja, w Gdańsku 8. czerwca oraz podczas finału ogólnopolskiego, który rozegrany zostanie w dniach 18. i 19. czerwca w Legionowie.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.