15.02.11, 19:18

ProxyAd: przekroczyła prognozę zakładaną na 2010 rok

ProxyAd pozytywnie zaskakuje wynikami finansowymi za rok 2010.

Notowana na GPW/NewConnect ProxyAd S.A., jedyna ogólnopolska sieć reklamy lokalizacyjnej na telefony komórkowe, opublikowała raport finansowy zamykający IV kwartał 2010 roku. Spółka przekroczyła prognozę zakładaną na 2010 rok.

ProxyAd zakładała osiągnięcie zysku brutto w kwocie 300 tys. zł., jednak w grudniu, po dokonaniu analizy danych finansowych Spółki oraz oceny sytuacji ekonomicznej i finansowej, prognoza ta została podniesiona o 20%, zakładając osiągnięcie zysku brutto na poziomie 360 tys. zł. oraz przychodów ze sprzedaży na poziomie 2.522 tys. zł.

Podniesienie prognozy Spółki na koniec 2010 roku było związane z sukcesywną realizacją założonych wcześniej planów, a co za tym idzie z dynamicznym rozwojem Spółki”  – mówi Dawid Korczyński, Prezes Zarządu.

W przedstawionym 14 lutego raporcie podsumowującym IV kwartał 2010, Spółka komunikuje zamknięcie 2010 roku przychodem rocznym w wysokości 3.110 tys. zł oraz zyskiem brutto na poziomie 389 tys. zł. EBITDA natomiast wyniosła 840 tys. zł. „W czwartym kwartale 2010 r., oprócz bieżących kampanii realizowanych na własnych nadajnikach w ramach sieci reklamy Bluetooth,  Spółka  realizowała także kampanie na bazie porozumień wcześniej zawartych z partnerami, co pozwoliło jej przekroczyć prognozy” – dodaje  Korczyński.

ProxyAd S.A. to jedyna ogólnopolska sieć reklamy lokalizacyjnej na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, która w maju 2010 zadebiutowała na rynku GPW/NewConnect. Nadajniki w ramach sieci zainstalowane są w 38 miastach w Polsce, w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach obejmujących centra handlowe, multipleksy, wypożyczalnie video, lotniska czy dworce kolejowe. W minionym roku, Spółka udowodniła skuteczność sprzedaży reklamy lokalizacyjnej na telefony komórkowe, zdobywając ponad 100 nowych klientów. W ofercie ProxyAd S.A. znajduje się również reklama MMS/SMS, reklama głosowa IVR, banery reklamowe na stronach WAP i w aplikacji Gadu-Gadu. Dodatkowo spółka ma możliwość wsparcia swoich kampanii przy wykorzystaniu innych nośników takich jak reklama zewnętrzna czy ekrany LCD w punktach sprzedaży.

Komentarze

Powiązane

12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.