06.02.11, 13:53
Kumka Olik reklamuje drogerie Rossmann
Kampania ma przekonać młodych ludzi, że warto dbać o urodę i higienę, wybierając kosmetyki przeznaczone specjalnie dla młodej skóry oraz zachęcić do robienia zakupów w drogeriach Rossmann.
Zespół Kumka Olik bierze udział w najnowszej kampanii Rossmanna skierowanej do nastolatków. Celem kampanii jest przekonanie młodych ludzi, że warto dbać o urodę i higienę, wybierając kosmetyki przeznaczone specjalnie dla młodej skóry oraz zachęcić do robienia zakupów w drogeriach Rossmann.
Kampania potrwa do 14 lutego br. Wspiera ona akcję 20-procentowego rabatu na dostępne w drogeriach Rossmann wybrane linie produktów. Spot z udziałem zespołu Kumka Olik emitowany jest na antenie m.in. TVP1, TVP2, TV Polsat, TVN, TVN24, MTV, Viva, BBC Lifestyle, Discovery. Media plan obejmuje ponadto reklamę prasową (Avanti, Bravo, Bravo Girl, Dlaczego), kinową (sieć Multikino) oraz radiową (Eska Rock, RMF FM, RMF Maxxx). Ponadto w drogeriach dostępne jest specjalne wydanie bezpłatnego miesięcznika „Skarb” – „Skarb Young”.
Reklama została przygotowana przez RIBBITFILMPROduction. Koncepcja plakatu – outdor i reklama prasowa - Rossmann. Za zakup mediów odpowiadał bi fri Marketing Consulting.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze