18.01.11, 18:05

Polish Sport Promotion rozwija działalność

Na bazie agencji Polish Sport Promotion powstała PSP Spółka z o.o., której działalność marketingowa i promocyjna rozszerzona została o projekty nie związane z branżą sportową.

Na bazie agencji Polish Sport Promotion powstała PSP Spółka z o.o., której działalność marketingowa i promocyjna rozszerzona została o projekty nie związane z branżą sportową. Zmiana ma na celu uporządkowanie dotychczasowej struktury, usprawnienie jej funkcjonowania oraz rozwój w oparciu o nowe obszary działalności. Nową spółką zarządzać będzie Tomasz Rachwał, założyciel i właściciel Polish Sport Promotion.

Agencja marketingu sportowego Polish Sport Promotion powstała w 2002 roku jako jedna z pierwszych firm w Polsce zajmujących się sportem w sposób kompleksowy."Agencja się zmienia i wychodzi poza core biznesowy obszar działalności. Naszą dotychczasową pracę dostrzegli i docenili także klienci nie związani z marketingiem sportowym, m.in. latem tego roku z powodzeniem zorganizowaliśmy dla firmy Microsoft światowy finał konkursu technologicznego dla studentów Imagine Cup 2010 – event, w którym wzięło udział ponad 1300 uczestników ze wszystkich kontynentów. Warto tu dodać, że przetarg, który wygraliśmy organizowała amerykańska centrala firmy Microsoft. W celu usprawnienia pracy i ułatwienia klientom korzystania z naszych usług, uruchomimy niebawem grupę spółek powiązanych kapitałowo, wyspecjalizowanych w realizacji różnorodnych projektów" - mówi Tomasz Rachwał, CEO PSP Sp. z o.o.

Rozszerzenie wachlarza działalności firmy nie ograniczy jej aktywności w sferze szeroko rozumianego marketingu sportowego, który ma pozostać kluczowym biznesem PSP Sp. z o.o. W najbliższym czasie firma  skoncentruje się na organizacji projektów i eventów związanych z UEFA EURO 2012, a także koordynować będzie m.in. komunikację turnieju piłkarskiego dla młodzieży Coca-Cola Cup, oraz jubileuszową kampanię 10-lecia Reebok University Poland - pierwszej profesjonalnej akademii fitness w Polsce. W roku 2011 PSP Sp. z o.o. zorganizuje także szereg projektów lekkoatletycznych, a w lutym 2012 roku będzie prawdopodobnie współorganizatorem Pucharu Świata w biegach narciarskich w Szklarskiej Porębie.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.