01.12.10, 21:54
Freem stawia innowacyjność
Nowy gracz na rynku wirtualnych operatorów chce przyciągnąć młodych klientów innowacyjnymi usługami.
Nowy gracz na rynku wirtualnych operatorów chce przyciągnąć młodych klientów innowacyjnymi usługami. „Wyróżników FreeM'a jest kilka: darmowe surfowanie po serwisach społecznościowych, darmowe korzystanie z wielu komunikatorów w komórce czy przedłużanie ważności konta bez konieczności doładowań. FreeM kierowany jest do młodych ludzi, którzy są w stałej interakcji ze swoimi znajomymi i przyjaciółmi, którzy nie tylko chcą z nimi rozmawiać, ale czatować i dzielić się kontentem” – mówi dla MediaFM.net Tomasz Właszczuk, Prezes Zarządu InMobile i członek Zarządu CP Telekom.
Za korzystanie z wybranych internetowych serwisów mobilnych użytkownicy będą mogli korzystać bezpłatnie w zamian za obejrzenie reklam. Operator już udostępnił możliwość korzystania m.in. z takich serwisów jak Facebook, Twitter czy Wikipedia.
Więcej o nowym brandzie na polskim rynku wkrótce w MediaFM.net, w specjalnej rozmowie z Tomaszem Właszczukiem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze