24.11.10, 23:13

Grey Group rozszerza kompetencje

Zarząd Grey Group podjął decyzję o mocniejszym zaangażowaniu strategii w aktywność spółek Grupy działających poza obszarem ATL – agencji PR Cohn&Wolfe i interaktywnej Argonauts.

 

Zarząd Grey Group podjął decyzję o mocniejszym zaangażowaniu strategii w aktywność spółek Grupy działających poza obszarem ATL – agencji PR Cohn&Wolfe i interaktywnej Argonauts. W związku z nowymi zadaniami zarządzanie strategią obejmie Ireneusz Turski, pełniący obecnie obowiązki Deputy Managing Directora Argonauts.

"Irek Turski związany jest z nami od sześciu lat i posiada imponujące 13-letnie doświadczenie w biznesie reklamowym – ATL, BTL, poprzez Digital po kompleksową obsługę budżetów publicznych. Staramy się, aby nasza strategia była praktycznym doradcą dla biznesu naszych Klientów i szybko reagowała na zmiany na rynku. Jestem przekonany, ze Irek znakomicie wywiąże się z tego zadani ponieważ zna biznes od podszewki" – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

Turski jest absolwentem Filologii Angielskiej Uniwersytetu Opolskiego i podyplomowych studiów Zarządzania Jednostkami Gospodarczymi na Uniwersytecie Wrocławskim.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach Bates Poland, Testardo Bates i Grey Worldwide Warszawa. Pracę w Testardo zaczął w 2001 roku po połączeniu agencji Bates Poland i Testardo. W latach 2004 – 2005 pracował w agencji Grey Warszawa, a od 2005 r ponownie w Testardo. Od tego czasu zdobywał doświadczenie przy obsłudze klientów takich jak m.in. Agencja Rynku Rolnego, Deutsche Bank, PKO BP, Telekomunikacja Polska, Food Care, Kamis Przyprawy, Royal Unibrew czy Suzuki. 

W ramach prac strategicznych oraz rozwoju Grey Group, w zespole pracować będzie również Jan Barański, Strategic Planner. Z działem strategii Grey Group nadal związani są również Anna Gołebicka, jako doradca Zarządu ds. Strategii oraz Rafał Maciąg, wybitny ekspert w zakresie projektowania kampanii komunikacyjnych i dwukrotny zdobywca nagrody Effie.

Z agencji odchodzi  jednocześnie Tomasz Pisanko, który  przez ostatnie pół roku był szefem działu strategii w firmie. Z Grey Group był związany od kwietnia 2010 r. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca grudnia. Pisanko był poprzednio wieloletnim szefem działu strategii Scholz & Friends Warszawa.

 

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.