29.11.10, 21:55
Trwa kampania tygodnika Wprost
"Zawsze WPROST" - to hasło trwającej kampanii tygodnika "Wprost". Kampania rozpoczęła się 3 listopada i potrwa sześć tygodni.
"Zawsze WPROST" - to hasło trwającej kampanii tygodnika "Wprost". Kampania rozpoczęła się 3 listopada i potrwa sześć tygodni. Kampania wykorzystuje motyw najnowszych okładek tygodnika oraz cytaty rozmówców WPROST. Celem kampanii jest pokazanie zmian, jakim przez ostatnie miesiące podlegał tygodnik WPROST pod nowym kierownictwem.
Layouty promujące tygodnik pojawiają się m.in. na łamach „Rzeczpospolitej", „Dziennika Gazety Prawnej" oraz „Polski The Times" od 3 listopada. Trwa także kampania internetowa na największych portalach, m. in.Onet.pl i Interia.pl oraz w serwisach należących do PMPG SA, a także w MySpace. Spoty radiowe można usłyszeć w Radiu Zet, RMF FM i Radiu PIN, przewidziana jest również kampania na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Tygodnik jest promowany w kinach sieci Multikino i Cinema City. Spoty są również wyświetlane na ekranach LCD w sieciach McDonald's TV i Deutsche Banku TV. W kilku lokalizacjach staną również airwalle reklamujące WPROST.
To druga kampania promująca nowy "Wprost". Poprzednia, na przełomie czerwca i lipca br., była kampanią prasowo-internetową. Prowadzona pod hasłem „Zmieniamy WPROST" skupiała się na przedstawieniu zmian w tygodniku, które nastąpiły po zmianie kierownictwa redakcji.
Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze