10.10.10, 18:39
Hypermedia dla PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski przygotował nowy wariant kredytu hipotecznego – „Własny Kąt”, skierowany do osób planujących zakup lub wykończenie mieszkania.
PKO Bank Polski przygotował nowy wariant kredytu hipotecznego – „Własny Kąt”, skierowany do osób planujących zakup lub wykończenie mieszkania. Bank powierzył agencji komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), realizację oraz opracowanie strategii do kampanii internetowej.
Do zadań agencji należało przygotowanie kreacji opierającej się o główne zalety przekazu reklamowego, w tym celu zastosowano animację flash, w prosty sposób przedstawiającą najważniejsze elementy komunikatu. Kampania miała informowac w jasny i przejrzysty sposób o korzystnych warunkach kredytu hipotecznego, które dają możliwość kredytobiorcy sfinansowania do 100 proc. wartości nieruchomości przy pożyczce zaciąganej w polskich złotych lub w euro.
Kampania kredytu hipotecznego „Własny Kąt” wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie, które potrwają do końca listopada. Hypermedia jako autor strategii i konceptów kreatywnych kampanii internetowej pożyczki PKO BP, odpowiedzialna była również planowanie i zakup mediów (m.in. Interia.pl. Onet.pl i Wp.pl).
Komentarze