05.09.10, 14:00
IRR dla Małych Odkrywców
Instytut Rozwoju Reklamy realizuje kolejną kampanię dla Mama i ja - wody przeznaczonej dla niemowląt oraz kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Instytut Rozwoju Reklamy realizuje kolejną kampanię dla Mama i ja - wody przeznaczonej dla niemowląt oraz kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania na rzecz marki dedykowane dla rodziców dzieci w wieku niemowlęcym, opierają się wykorzystywaniu narzędzi marketingu zintegrowanego.
IRR odpowiada za przygotowanie kampanii internetowej oraz prasowej, a także kreację spotu telewizyjnego. Przewidziane na obecny rok działania obejmują w szczególności zaplanowanie oraz realizację konkursu internetowego „Największe osiągnięcia małych odkrywców”, który odbędzie się na serwisie www.wodadladziecka.pl. Portal docelowo ma pełnić również funkcję wirtualnego poradnika, przeznaczonego dla debiutujących rodziców, którzy w zdrowy i właściwy sposób chcą wychować swoje dziecko. Dodatkowe wsparcie stanowi przygotowana przez Instytut kampania prasowa realizowana w tytułach parentingowych wydawnictwa Edipresse oraz billboard sponsorski emitowany w czołowych stacjach TV już od września.
Dla „Mama i ja” agencja odpowiada również za całoroczną obsługę PR oraz ePR. Strategia wizerunkowa oraz komunikacyjna została opracowana zgodnie z założeniami marketingu parentingowego. Do zadań IRR należą audyty, media relations, brand blogging oraz wydarzenia specjalne oparte o założenia marketingu doświadczeń.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze