03.09.10, 18:02
Tele Tydzień zwiększa objętość
Od września "Tele Tydzień" na stałe zwiększa objętość o osiem stron (do 108 stron), zmienia papier na lepszy oraz wprowadza wiele nowości redakcyjnych.
Od września "Tele Tydzień" na stałe zwiększa objętość o osiem stron (do 108 stron), zmienia papier na lepszy oraz wprowadza wiele nowości redakcyjnych. Dotychczasowa cena (1,90zł) pozostaje bez zmian.
W "Tele Tygodniu" będzie można znaleźć więcej programów stacji telewizyjnych, informacji z życia gwiazd, ekskluzywnych materiałów z planów filmowych i serialowych oraz praktycznych porad. W części magazynowej pojawi się m.in. Kronika Kryminalna oraz Zwierzenia bez tabu. "Tele Tydzień" zamieszczać będzie również więcej materiałów wspomnieniowych z życia telewizji i jej gwiazd (Legendy Ekranu, Co u Pani/Pana słychać?). Współpracę z Tele Tygodniem, obok piszących już Beaty Tyszkiewicz i Doroty Zawadzkiej, rozpoczną także: Ilona Łepkowska, Maria Szablowska i Andrzej Mleczko. Na łamy powracają felietony Lidii Stanisławskiej i rysunki Juliana Bohdanowicza. Nowości muzyczne polecać będzie czytelnikom dyrektor muzyczny RMF FM, Adam Czerwiński.
Pierwsze wrześniowe wydanie Tele Tygodnia z 6 września ukaże się wyjątkowo w jeszcze większej objętości (łącznie 116 stron) – znajdzie się w nim wielki przewodnik po wszystkich jesiennych hitach telewizyjnych.
Promocję pisma zaplanowano w TV ( TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TV Polonia, TVP Kultura, kanały At Media) i radiu (RMF FM, Radio ZET) oraz na Interia.pl. Za produkcję spotów odpowiada agencja Futro Film, za zakup mediów – MEC.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze