19.08.10, 22:23
Agencja Morski dla Mebli Vox
Agencja Morski Studio wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej nowe produkty marki Meble VOX. W ramach akcji przygotowana została promocja sprzedażowa oraz aukcja charytatywna z udziałem znanych osób.
Agencja Morski Studio wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej nowe produkty marki Meble VOX. W ramach akcji przygotowana została promocja sprzedażowa oraz aukcja charytatywna z udziałem znanych osób.
Zadaniem agencji było opracowanie nowej komunikacji marketingowej dla marki Meble VOX. Przygotowana przez agencję idea "Bo każdy ma inne wnętrze" jest zgodna z nową strategią marki.
W ramach promocji sprzedażowej wprowadzającej nowe produkty Morski Studio przygotowało katalog do prasy branżowej. Akcję wspierają również materiały POS, billboardy oraz spoty radiowe.
Równolegle klienci zapraszani są do udziału w akcji charytatywnej na stronie www.twojepudelko.pl. Zebrane tam środki w całości zostaną przekazane na fundusz stypendialny Lednickie Talenty. Do akcji przyłączyli się Krystyna Janda, Dorota Gardias, Jan A.P. Kaczmarek, Jacek Żakowski i Tomek Rygalik. Na stronie internetowej można licytować pudełka ambasadorów aukcji, głosować oraz wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest 6000 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Meble VOX.
Morski Studio opracowało mechanizm akcji oraz przygotowało projekt strony internetowej. Działania promocyjne ruszyły 12 sierpnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze