19.08.10, 22:23

Agencja Morski dla Mebli Vox

Agencja Morski Studio wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej nowe produkty marki Meble VOX. W ramach akcji przygotowana została promocja sprzedażowa oraz aukcja charytatywna z udziałem znanych osób.

Agencja Morski Studio wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej nowe produkty marki Meble VOX. W ramach akcji przygotowana została promocja sprzedażowa oraz aukcja charytatywna z udziałem znanych osób.

Zadaniem agencji było opracowanie nowej komunikacji marketingowej dla marki Meble VOX. Przygotowana przez agencję idea "Bo każdy ma inne wnętrze" jest zgodna z nową strategią marki. 

W ramach promocji sprzedażowej wprowadzającej nowe produkty Morski Studio przygotowało katalog do prasy branżowej. Akcję wspierają również materiały POS, billboardy oraz spoty radiowe.

Równolegle klienci zapraszani są do udziału w akcji charytatywnej na stronie www.twojepudelko.pl. Zebrane tam środki w całości zostaną przekazane na fundusz stypendialny Lednickie Talenty. Do akcji przyłączyli się Krystyna Janda, Dorota Gardias, Jan A.P. Kaczmarek, Jacek Żakowski i Tomek Rygalik. Na stronie internetowej można licytować pudełka ambasadorów aukcji, głosować oraz wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest 6000 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Meble VOX. 

Morski Studio opracowało mechanizm akcji oraz przygotowało projekt strony internetowej. Działania promocyjne ruszyły 12 sierpnia br.


 

Komentarze

Powiązane

18.02.25, 09:30
| reklama & PR » informacje
Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego Największa w historii kampania marki należącej do Teva
W styczniu br. ruszyła kampania marki Sudocrem z portfolio Teva, która obejmuje działania na największych zasięgowo portalach i platformach internetowych, w tym po raz pierwszy na TikToku. Dodatkowo, Polska jest też pierwszym rynkiem, w którym firma Teva zdecydowała się na obecność marki na imprezach sportowych.
17.02.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
BBSpirits i Czysta Odwaga. Marki premium w portfolio Hand Made
Agencja Hand Made rozpoczęła współpracę z nowymi markami premium, które specjalizują się w produkcji luksusowych alkoholi: BBSpirits i Czysta Odwaga. W ramach współpracy agencja zajęła się pełnym opracowaniem dwóch stron internetowych oraz zaprojektowaniem interfejsu użytkownika dla multibrandowego sklepu online.
17.02.25, 18:15
| reklama & PR » informacje
Mieć Grzeszki? To się opłaca! 9434 nagrody w loterii konsumenckiej marki Grześki
Rozpoczęła się loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne.
17.02.25, 13:30
| reklama & PR » informacje
Amooco pracuje dla Cedo
Agencja reklamowa Amooco rozpoczęła współpracę z firmą Cedo –producentem artykułów gospodarstwa domowego i dostawcą marek prywatnych dla europejskich sieci detalicznych. W Polsce Cedo zarządza markami Paclan i Bee Smart.
17.02.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Każde śniadanie może być wyjątkowe. Fanex po raz pierwszy z kampanią w TV
Fanex, polska firma rodzinna z blisko 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, realizuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.
17.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Castorama Polska wybiera mediaHub
Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego.
17.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Doskonały smak wymaga niewiele. Globalna kampania reklamowa marki Rio Mare
Rio Mare, marka działająca w kategorii tuńczyka w puszce, stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja ma skupić się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.
17.02.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zmiany w hoh. Kevin Mglej sprzedaje pakiet większościowy. Szefem zostaje Rafał Janik
Z początkiem lutego br., poprzez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z agencją hoh rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh.
16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.02.25, 16:00
| reklama & PR |
Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu
ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy