09.08.10, 20:55

Poszukiwany głos TomTom’a na Eska.pl

W serwisie Eska.pl wystartowała podstrona promująca wspólną akcję Radia Eska i TomTom pod hasłem "Zostań głosem TomToma'a". Projekt przygotowała Supermedia Interactive.

W serwisie Eska.pl wystartowała podstrona promująca wspólną akcję Radia Eska i TomTom pod hasłem "Zostań głosem TomToma'a". Projekt przygotowała Supermedia Interactive.

Podstrona akcji została osadzona w serwisie Eska.pl. Jej celem jest promocja letniego konkursu Radia Eska i TomTom. Zadaniem słuchaczy jest nagranie własnej wersji komend nawigacji samochodowej, będących parodią głosu i stylu komunikacji ulubionego bohatera filmowego. Głos zwycięzcy zostanie udostępniony w nawigacjach TomTom, które pojawią się na rynku jesienią. Nagrodą główną w konkursie jest najnowszy model Fiata Punto Evo z wbudowaną nawigacją TomTom.

Strona umożliwia osobom zainteresowanym konkursem pozyskanie informacji o zasadach zabawy oraz przesłanie zgłoszenia. Jest zintegrowana z Klubem Eski i wyposażona w mechanizm głosowania, co pozwala klubowiczom na typowanie najlepszych ich zdaniem parodii, które wezmą udział w finale akcji. Na stronie jest również miejsce na relacje z imprez towarzyszących konkursowi, jakie odbywają się w sierpniu w sklepach Media Markt i Saturn w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku. Serwis jest przygotowany do obsługi plików audio i video, które wzbogacają jego kontent i urozmaicają zabawę. 

Opracowaniem kreacji strony oraz jej wdrożeniem i obsługą w czasie trwania konkursu zajmuje się Supermedia Interactive. Koncepcję akcji przygotowała Pracowania Kreatywna TIME 100%. Za prowadzenie konkursu na antenie Radia Eska odpowiada DJ Jankes – gospodarz programu ImprEska. Konkurs potrwa do 21. sierpnia 2010 roku. Ostateczny wynik zostanie ogłoszony na antenie Radia ESKA, 22. sierpnia br.  

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 20:17
| internet » informacje
Grupa PTWP w I kwartale 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł netto przychodów
Grupa PTWP w I kw. 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 9 proc. wzrost rdr. Równocześnie w raportowanym okresie Grupa odnotowała wzrost kosztów działalności operacyjnej, przeznaczonych na inwestycje oraz jednorazowe koszty związane z procesem przeniesienia notowań na główny parkiet GPW.
20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.