27.07.10, 22:56
Nowe rozwiązania na rynku eCommerce
Technologia Fact-Findera uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają.
FACT-Finder zajmuje się wyszukiwaniem i nawigacją dla sklepów internetowych. Technologia Fact-Findera uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają.
Oferta trafia właśnie na polski rynek za pośrednictwem Justyny Skorupskiej i Jakuba Polkowskiego, którzy pod marką IPMS online & sales experts są wyłącznym partnerem handlowym firmy Omikron Data Quality GmbH w Polsce dla systemu FACT-Finder. Nowe rozwiązanie skierowane jest do osób i firm, które prowadzą sprzedaż w internecie i chciałyby poprawić jakość wyszukiwania oraz zwiększyć swoje przychody ze sprzedaży.
Oferta FACT-Finder jest dostępna w trzech funkcjonalnych pakietach. Ze względu na możliwość dopasowania systemu do różnej wielkości asortymentu sklepu, jest uniwersalna dla wszystkich biznesów eCommerce, także tych które w swojej ofercie mają asortyment specjalistyczny bądź też prowadzą sprzedaż lokalnie m.in. księgarnie, sklepy spożywcze, apteki.
"Aż 34% użytkowników rezygnuje z zakupów, nawet jeśli produkt jest dostępny w ofercie, ponieważ nie mogą go znaleźć. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić na polski rynek rozwiązanie, które poprawi jakość i skuteczność poszukiwań produktów w sklepach internetowych“ – powiedziała Justyna Skorupska, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder w Polsce.
System FACT-Finder jest rozwiązaniem, które służy użytkownikowi do łatwego wyszukiwania i poruszania się po sklepie internetowym. Posiada wiele współdziałających ze sobą komponentów, które między innymi: uwzględniają błędną pisownię, specyfikę nazewnictwa sklepu internetowego, łączą znaczeniowo nazewnictwo produktów występujących w różnych formach, eliminują wyrazy utrudniające wyszukanie produktu oraz pozwalają na tworzenie własnego słownika synonimów dopasowanego do asortymentu sklepu, specyfiki oferty i grupy docelowej sklepu. FACT-Finder umożliwia pozycjonowanie produktów, przekierowuje zapytania na strony sklepu, które są dopasowane tematycznie, śledzi zachowania użytkowników i tworzy raporty służące do optymalizacji systemu wyszukiwarki pod kątem nabywcy oraz działań w zakresie SEO i SEM.
"Naszym zdaniem FACT-Finder to prawdziwa rewolucja technologiczna, dająca wymierne korzyści wszystkim uczestnikom rynku eCommerce w Polsce“ - dodaje Jakub Polkowski, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder w Polsce.
Około 800 sklepów internetowych działających w 20 krajach, które wprowadziły system wyszukiwania i nawigacji FACT-Finder odnotowały znaczny wzrost sprzedaży od 10 do 25% w zależności od asortymentu. Sklepy internetowe, które bazują na technologii FACT-Finder, generują łącznie ponad 5 miliardów dolarów sprzedaży rocznie. IPMS stawia sobie za cel na bieżąco śledzić i analizować wyniki sklepów, które wdrożą FACT-Finder w Polsce.
"Naszą ambicją jest tworzenie nowych standardów technologicznych na polskim rynku eCommerce“ – powiedział Jakub Polkowski, dyrektor sprzedaży systemu FACT-Finder w Polsce i współwłaściciel marki IPMS.
Komentarze