27.07.10, 22:56

Nowe rozwiązania na rynku eCommerce

Technologia Fact-Findera uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają.  

 

FACT-Finder zajmuje się wyszukiwaniem i nawigacją dla sklepów internetowych. Technologia Fact-Findera uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają.  

Oferta trafia właśnie na polski rynek za pośrednictwem Justyny Skorupskiej i Jakuba Polkowskiego, którzy pod marką IPMS online & sales  experts są wyłącznym partnerem handlowym firmy Omikron Data Quality GmbH w Polsce dla systemu FACT-Finder. Nowe rozwiązanie skierowane jest do osób i firm, które prowadzą sprzedaż w internecie i chciałyby poprawić jakość wyszukiwania oraz zwiększyć swoje przychody ze sprzedaży. 

Oferta FACT-Finder jest dostępna w trzech funkcjonalnych pakietach. Ze względu na możliwość dopasowania systemu do różnej wielkości asortymentu sklepu, jest uniwersalna dla wszystkich biznesów  eCommerce, także tych które w swojej ofercie mają asortyment specjalistyczny bądź też prowadzą sprzedaż lokalnie m.in. księgarnie, sklepy spożywcze, apteki.  

"Aż 34% użytkowników rezygnuje z zakupów, nawet jeśli produkt jest dostępny w ofercie, ponieważ nie mogą go znaleźć. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić na polski rynek rozwiązanie, które poprawi jakość i skuteczność poszukiwań produktów w sklepach internetowych“ – powiedziała Justyna Skorupska, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder w Polsce. 

System FACT-Finder jest rozwiązaniem, które służy użytkownikowi do łatwego wyszukiwania i poruszania się po sklepie internetowym. Posiada wiele współdziałających ze sobą komponentów, które między innymi: uwzględniają błędną pisownię, specyfikę nazewnictwa sklepu internetowego, łączą znaczeniowo nazewnictwo produktów występujących w różnych formach, eliminują wyrazy utrudniające wyszukanie produktu oraz pozwalają na tworzenie własnego słownika synonimów dopasowanego do asortymentu sklepu, specyfiki oferty i grupy docelowej sklepu. FACT-Finder umożliwia pozycjonowanie produktów, przekierowuje zapytania na strony sklepu, które są dopasowane tematycznie, śledzi zachowania użytkowników i tworzy raporty służące do optymalizacji systemu wyszukiwarki pod kątem nabywcy oraz działań w zakresie SEO i SEM.

"Naszym zdaniem FACT-Finder to prawdziwa rewolucja technologiczna, dająca wymierne korzyści wszystkim uczestnikom rynku eCommerce w Polsce“ - dodaje Jakub Polkowski, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder w Polsce.

Około 800 sklepów internetowych działających w 20 krajach,  które wprowadziły system wyszukiwania i nawigacji FACT-Finder odnotowały znaczny wzrost sprzedaży od 10 do 25% w zależności od asortymentu. Sklepy internetowe, które bazują na technologii FACT-Finder, generują łącznie ponad 5 miliardów dolarów sprzedaży rocznie. IPMS stawia sobie za cel na bieżąco śledzić i analizować wyniki sklepów, które wdrożą FACT-Finder w Polsce.

"Naszą ambicją jest tworzenie nowych standardów technologicznych na polskim rynku eCommerce“ – powiedział Jakub Polkowski, dyrektor sprzedaży systemu FACT-Finder w Polsce i współwłaściciel marki IPMS.

 

Komentarze

Powiązane

09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
06.01.25, 18:34
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Superbet oficjalnym partnerem kanału Meczyki
Superbet (bukmacher) na początku br. został oficjalnym partnerem kanału YouTube Meczyki.pl.
27.12.24, 06:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska Holding kupuje Invia Group za miliard złotych
WP Holding podpisała ramową umowę nabycia 100 proc. akcji Invia Group, działającej głównie w Niemczech, ale posiadającej również serwisy w Austrii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Węgrzechi w Polsce. Po połączeniu ze spółkami wchodzącymi w skład WP Holding, powstanie jedna z największych grup turystycznych w Europie. Wartość transakcji to ponad 1 mld zł.
20.12.24, 17:36
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Mistrzyni olimpijska z Paryża 2024 we wspinaczce sportowej, dwukrotna mistrzyni świata i Europy oraz aktualna rekordzistka świata, rozpoczęła współpracę z Grupą WeNet i stała się oficjalnym partnerem marki.
19.12.24, 14:00
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Inwestor Wojtek kolejny podcast audio w ofercie Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” uruchomił kolejny podcast. Audycję „Inwestor Wojtek”, która ma uzupełniać długoterminowy program edukacyjny o tej samej nazwie, poprowadzi dziennikarz Kamil Zatoński. Partnerem podcastu i całego projektu „Inwestor Wojtek” została Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
19.12.24, 09:00
| internet » ludzie
Filip Springer, Andrzej Kohut i Leszek Jażdżewski nowymi publicystami portalu Interia
Interia intensyfikuje swoją uwagę na tematyce zagranicznej i społecznej, Andrzej Kohut skupi się na podziałach w amerykańskim społeczeństwie w kontekście drugiej kadencji Donalda Trumpa. Filip Springer zbada kryzys mieszkaniowy w Polsce, natomiast Leszek Jażdżewski przyjrzy się rywalizacji polskich polityków przed wyborami prezydenckimi w 2025 roku.
19.12.24, 07:30
| radio » ludzie | internet » ludzie
Dominik Gołdyn szefem redakcji PR24.pl
Z początkiem grudnia br., Dominik Gołdyn dołączył do zespołu Polskiego Radia i objął stanowisko szefa redakcji portalu PR24.pl.
17.12.24, 06:00
| internet » informacje
ZdrowieGO.pl w portfolio Grupy Infor PL. Marta Krawczyńska na czele serwisu
Grupa Infor PL debiutuje z nowym serwisem ZdrowieGO.pl, który ma koncentrować się wokół medycyny, profilaktyki, praw pacjentów i prawdziwych ludzkich historii.
16.12.24, 18:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe funkcje aplikacji Wyborczej na Androida i iOS
“Wyborcza” wprowadziła nowe formaty treści i funkcje do swojej aplikacji. Pojawiła się m.in. funkcja “Wyborcza na skróty”, umożliwiająca przeglądanie rolek tworzonych przez redakcję, “Przegląd wydarzeń” oraz quizy.