13.07.10, 19:32

Nowy Deputy Managing Director agencji Publicis

19. lipca br., do zespołu Agencji Publicis dołącza Maciej Lissowski, obejmując stanowisko Deputy Managing Directora.

 

19. lipca br., do zespołu Agencji Publicis dołącza Maciej Lissowski, obejmując stanowisko Deputy Managing Directora. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem realizującym projekty dla obecnych klientów agencji, zwłaszcza Renault i TP, rozwój biznesu agencji oraz za wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowej Publicis. 

Maciej Lissowski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją karierę w branży reklamowej rozpoczął w 1991, przez lata związany był z czołowymi agencjami sieciowymi m.in. Lintas Warszawa, Young&Rubicam, Publicis. Obsługiwał klientów reprezentujących właściwie wszystkie kategorię dóbr i usług (m.in. British American Tobacco, The Coca Cola Company, Danone, Canal+ Cyfrowy, Ford, Gilette, IBM). Poza doświadczeniem zdobywanym na rynku polskim miał wielokrotnie okazje realizować projekty regionalne (m.in. Motorola, Danone, Gilette).  Od 2002 r. pracował w agencji Ogilvy gdzie pełnił kluczowe funkcje związane początkowo z obsługą klienta (Group Account Director, Client Service Director), a następnie z zarządzaniem wielodyscyplinarnymi zespołami ludzkimi (Deputy Managing Director). W latach 2007-2008 na stanowisku Regional Business Directora był odpowiedzialny za obsługę marek Procter&Gamble na ponad 50 rynkach EMEA. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego i Członka Zarządu agencji marketingu zintegrowanego Ogilvy Action. (Agencja ta poza klasyczną reklamą zajmuje się również shopper i trade marketingiem, experiential i aktywacjami konsumenckimi.) Polskie przedstawicielstwo kierowane przez Macieja było uznawane przez sieć Ogilvy Action za jedno z najlepszych.

Lissowski będzie drugim Deputy Managing Directorem Publicisu. Obecnie równoległe stanowisko zajmuje Adam Miecznikowski odpowiedzialny także za strategię.

 

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.