17.06.10, 20:41

Big Press – pakiet wydawców dzienników regionalnych

Pakiet BIG PRESS, oferujący ogólnopolskie kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych należących do Mediów Regionalnych, Polskapresse, Edytora, Express Media, zostanie wprowadzony na rynek 21. czerwca br.

 

Pakiet BIG PRESS, oferujący ogólnopolskie kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych należących do Mediów Regionalnych, Polskapresse, Edytora, Express Media, zostanie wprowadzony na rynek 21. czerwca br. Pakiet BIG PRESS zarówno nazwą, jak i proponowanymi rozwiązaniami, nawiązuje do wcześniej funkcjonujących ogólnopolskich pakietów dzienników regionalnych BIG.

W skład pakietu wchodzi 20 tytułów: "Polska Dziennik Bałtycki", "Polska Dziennik Łódzki", "Polska Dziennik Zachodni", "Polska Gazeta Krakowska", "Polska Gazeta Wrocławska", "Polska Głos Wielkopolski", "Polska Kurier Lubelski", "Polska Metropolia Warszawska", "Dziennik Wschodni", "Echo Dnia", "Gazeta Codzienna Nowiny", "Gazeta Lubuska", "Gazeta Pomorska", "Gazeta Współczesna", "Głos-Dziennik Pomorza", "Nowa Trybuna Opolska", "Kurier Poranny", "Gazeta Olsztyńska/ Dziennik Elbląski", "Nowości – Dziennik Toruński", "Express Bydgoski".

"Blisko 60 % czytelników dzienników z pakietu nie sięga po żaden dziennik ogólnopolski" – podkreśla Anna Żydowicz, Dyrektor Biura Reklamy Mediów Regionalnych.

Tytuły pakietu są liderami na swoich rynkach. Pakiet BIG PRESS pozwala reklamodawcy na przeprowadzenie ogólnokrajowej kampanii w kontekście krajowych, regionalnych i lokalnych informacji.

Pakiet BIG PRESS sprzedawany będzie przez Biura Reklamy Mediów Regionalnych i Polskapresse w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia strony. 

 

Komentarze

Powiązane

24.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
23.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
22.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
21.09.23, 17:45
| prasa » informacje | internet » informacje
Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować. Kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl
21 września br. ruszyła kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”.
21.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
20.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
19.09.23, 23:00
| prasa » informacje
Bauer wydaje drugi numer magazynu Świat Wiedzy - Extra
20 września br. na rynku prasowym ukaże się drugi numer magazynu „Świat Wiedzy- Extra” (Wydawnictwo Bauer).
19.09.23, 15:00
| prasa » informacje | kultura » książki
Premiera książki PrzyPiSy, czyli krótka historia 8 długich lat Jerzego Baczyńskiego
20 września br. do sprzedaży trafi najnowsza książka Jerzego Baczyńskiego, redaktora naczelnego tygodnika „Polityka”, pt.: „PrzyPiSy, czyli krótka historia 8 długich lat”.
19.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
18.09.23, 13:17
| prasa » informacje
Sprzedaż magazynu Forbes Women rośnie
Według danych wydawcy, czerwcowe wydanie „Forbes Women” (3/2023, RASP Polska) odnotowało sprzedaż o 25 proc. wyższą w stosunku do wydania z poprzedniego roku. Tym samym osiągnęło najwyższy wynik sprzedażowy w tym roku.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.