17.06.10, 20:41
Big Press – pakiet wydawców dzienników regionalnych
Pakiet BIG PRESS, oferujący ogólnopolskie kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych należących do Mediów Regionalnych, Polskapresse, Edytora, Express Media, zostanie wprowadzony na rynek 21. czerwca br.
Pakiet BIG PRESS, oferujący ogólnopolskie kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych należących do Mediów Regionalnych, Polskapresse, Edytora, Express Media, zostanie wprowadzony na rynek 21. czerwca br. Pakiet BIG PRESS zarówno nazwą, jak i proponowanymi rozwiązaniami, nawiązuje do wcześniej funkcjonujących ogólnopolskich pakietów dzienników regionalnych BIG.
W skład pakietu wchodzi 20 tytułów: "Polska Dziennik Bałtycki", "Polska Dziennik Łódzki", "Polska Dziennik Zachodni", "Polska Gazeta Krakowska", "Polska Gazeta Wrocławska", "Polska Głos Wielkopolski", "Polska Kurier Lubelski", "Polska Metropolia Warszawska", "Dziennik Wschodni", "Echo Dnia", "Gazeta Codzienna Nowiny", "Gazeta Lubuska", "Gazeta Pomorska", "Gazeta Współczesna", "Głos-Dziennik Pomorza", "Nowa Trybuna Opolska", "Kurier Poranny", "Gazeta Olsztyńska/ Dziennik Elbląski", "Nowości – Dziennik Toruński", "Express Bydgoski".
"Blisko 60 % czytelników dzienników z pakietu nie sięga po żaden dziennik ogólnopolski" – podkreśla Anna Żydowicz, Dyrektor Biura Reklamy Mediów Regionalnych.
Tytuły pakietu są liderami na swoich rynkach. Pakiet BIG PRESS pozwala reklamodawcy na przeprowadzenie ogólnokrajowej kampanii w kontekście krajowych, regionalnych i lokalnych informacji.
Pakiet BIG PRESS sprzedawany będzie przez Biura Reklamy Mediów Regionalnych i Polskapresse w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia strony.
Komentarze