10.06.10, 21:07
Mundial 2010 w mediach Agory
Relacje korespondentów Sport.pl, specjalne programy oraz cykle redakcyjne pojawią się m.in. w serwisie "Mistrzostwa Świata 2010" na Sport.pl, w "Gazecie Wyborczej" oraz Radiu TOK FM.
Od 10. czerwca br. kibice piłki nożnej mogą śledzić w mediach należących do Agory informacje o rozgrywanych w RPA Mistrzostwach Świata. Relacje korespondentów Sport.pl, specjalne programy oraz cykle redakcyjne pojawią się m.in. w serwisie "Mistrzostwa Świata 2010" na Sport.pl, w "Gazecie Wyborczej" oraz Radiu TOK FM.
Sport.pl uruchomił dedykowany Mundialowi serwis "Mistrzostwa Świata 2010", w którym fani piłki nożnej znajdą m.in. aktualne informacje, terminarz i opisy grup, komentarze znanych dziennikarzy sportowych, galerie zdjęć, a także artykuły poświęcone drużynom uczestniczącym w mistrzostwach i historii Mundialu oraz specjalne cykle redakcyjne, m.in. "Najpiękniejsze gole MŚ". Najważniejsze momenty z Mundialu będzie można zobaczyć w materiałach wideo publikowanych na Sport.pl. Dodatkowo w serwisie internauci mogą głosować na ulubioną drużynę, wybrać najlepszą akcję mistrzostw i wziąć udział w przygotowanym na czas rozgrywek konkursie "Wygraj Mundial".
Bezpośrednio z Republiki Południowej Afryki artykuły, zdjęcia, materiały wideo i korespondencje radiowe dla Sport.pl przesyłać będą specjalni wysłannicy: Rafał Stec, Michał Pol, Michał Szadkowski i Bartosz Buk.
10. czerwca w "Gazecie Wyborczej" pojawi się specjalny informator dla kibiców "Skarb na Mundial", przygotowany przez redakcję Sport.pl. W "Gazecie Wyborczej" przez cały czas trwania Mistrzostw Świata ukazywać się będzie dodatek Sport.pl z informacjami dotyczącymi Mundialu.
W Radiu TOK FM będzie można usłyszeć specjalny program "M jak mundial" emitowany od poniedziałku do piątku po godz. 15.20, a w weekendy po godz. 10.30. W audycji pojawią się relacje ze spotkań, rozmowy z korespondentami oraz wywiady z ekspertami.
Dodatkowo podczas rozgrywek w RPA informacje sportowe będą nadawane na antenie stacji od poniedziałku do piątku o godz. 7.20, 8.20, 10.00, 17.20 i 20.00, a w weekendy o godz. 9.00, 10.00, 19.00, 20.00. Program "Jeszcze więcej sportu" pojawiać się będzie tradycyjnie w poniedziałki i środy po godz. 12.20.
Sportowa ramówka TOK FM wchodzi w życie pierwszego dnia mundialu, czyli 11. czerwca. Dzień wcześniej zakończy się cykl felietonów "Piłkarski niezbędnik".
Materiały o rozgrywkach przygotowywane przez Sport.pl wspiera kampania promocyjna obejmująca: nośniki reklamy zewnętrznej AMS, a także reklamy w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Metro"), w internecie oraz w telewizji i radiu. Kreację przygotowała agencja JiS Advertising, a media zakupił Starlink. Partnerami projektu Mundial 2010 są Continental i Castrol.
Mundial 2010 to - po Igrzyskach w Vancouver - kolejne wielkie wydarzenie sportowe relacjonowane przez dziennikarzy Sport.pl we wszystkich mediach należących do Agory. Relacje z Vancouver publikowane były w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Metro"), internecie (Sport.pl, Zczuba.pl) oraz radiu (Radio TOK FM).
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze