08.06.10, 22:19

Mieszkańcy Łodzi w Rozmowach (Nie)kontrolowanych

Mieszkańcy Łodzi od 8. czerwca br., mają możliwość przekazywania uwag, spostrzeżeń oraz pomysłów dotyczących swojego miasta. Niecodzienne budki telefoniczne przez 5 dni, od 8 do 12 czerwca będą rozstawione w czterech kluczowych dla miasta punktach.

 

Mieszkańcy Łodzi od 8. czerwca br., mają możliwość przekazywania uwag, spostrzeżeń oraz pomysłów dotyczących swojego miasta. Aby nakłonić Łodzian do rozmowy, Demo Effective Launching wraz z Urzędem Miasta przygotowali dla nich budki telefoniczne rodem z PRL-u, w których mogą zarejestrować swoje komentarze. Niecodzienne budki telefoniczne przez 5 dni, od 8 do 12 czerwca będą rozstawione w czterech kluczowych dla miasta punktach. Projekt "Rozmowy (nie)kontrolowane" jest najbardziej spektakularną akcją skierowaną do mieszkańców w celu włączenia ich w proces tworzenia strategii miasta. Partnerem całej akcji jest Telekomunikacja Polska S.A. 

Prace nad strategią promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź trwają od marca, natomiast akcja "Rozmowy (Nie)kontrolowane" jest częścią realizowanych prac. Agencja DEMO Effective Launching przeprowadzając projekt konsultacji społecznych, ma na celu włączenie mieszkańców Łodzi do dialogu na tematy ich nurtujące. 

W związku z filmową tradycją Łodzi, inspiracją dla akcji była ta dziedzina sztuki. Dlatego też w  czterech punktach miasta zostały wystawione budki telefoniczne, przypominające te z filmu "Rozmowy kontrolowane", z aparatami telefonicznymi wewnątrz, w których to został zainstalowany automatyczny system nagrywający. Każdy, kto zechce wypowiedzieć się na temat miasta, może zupełnie anonimowo i bez skrępowania nagrać swój głos w najprostszy sposób, poprzez podniesienie słuchawki telefonicznej. W ramach akcji udział również biorą animatorzy przebrani w mundury milicyjne z czasów kultowego filmu, które na potrzeby akcji zostały użyczone przez Łódzką Szkołę Filmową. Milicjanci będą udzielali instrukcji jak korzystać z budki telefonicznej oraz informowali o celach projektu strategicznego.

Cała akcja rozpoczęła się 8 czerwca na ul. Piotrkowskiej 108/110 przy Pasażu Schillera w Łodzi o godzinie 11.30. Zapoczątkowało ją spotkanie mieszkańców, mediów oraz władz miasta, w tym z udziałem Prezydenta Miasta Tomasza Sadzyńskiego, który jako pierwszy pozostawił swoje nagranie w budce telefonicznej oraz do zgromadzonych mieszkańców skierował kilka słów o całej idei akcji "Rozmowy (Nie)kontrolowane". 

Najciekawsze i najcenniejsze opinie zebrane podczas pięciodniowej akcji będą opublikowane na stronie www.kieruneklodz.pl w oryginalnej formie, jako pliki mp3. Wszystkie nagrania zostaną odsłuchane i włączone jako materiał badawczy obok badań jakościowych i ilościowych prowadzonych przez TNS OBOP, stanowiąc ciekawą i cenną dokumentację DEMO Effective Launching i UM Łódź w projekcie budowy strategii marki miasta. 

Osobom, które oddadzą głos zostaną wręczone drobne gadżety z logotypem projektu i adresem strony internetowej. 

 

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.