01.10.06, 15:44
Hand Made odświeża wizerunek marki Sidolux
Trzy nowe 15-sekundowe spoty powstały na bazie materiałów z ubiegłorocznego filmu reklamowego Sidolux. Jednak ubiegłoroczna formuła ‘wiadomości’ przybrała zupełnie nowy charakter. W miejsce prezentera wiadomości pojawiły się nowe animacje 3D a całość zamknięta jest w konwencji retorycznych pytań do odbiorców. Wszystkie spoty wzmocnione zostały nową muzyką i ocieplone łagodną kolorystyką. „Nasze spoty komunikują nowy, przyjazny i nowoczesny wizerunek marki. Dzisiaj Sidolux to nie tylko sprawdzone i doceniane płyny do nabłyszczania ale nowatorskie, zaawansowane technologicznie produkty tworzone z myślą o tym, by maksymalnie ułatwiać życie naszym konsumentkom” – mówi Marcin Hulboj, dyrektor marketingu Lakma Strefa – producenta marki Sidolux.
Każdy z trzech nowych spotów reklamowych poświęcony jest odpowiednim atrybutom produktów Siodlux: nabłyszczaniu (płyny do nabłyszczania Sidolux), skuteczności mycia (płyny do mycia Sidolux z systemem Soda Power) oraz zapachowi (Mydło Marsylskie). „Precyzyjna komunikacja różnych atrybutów w trzech filmach reklamowych zdecydowanie ułatwi ich odbiór i wpłynie na skuteczniejsze dotarcie do naszej grupy docelowej” – mówi Tomasz Stasiła, brand manager marki Sidolux.
Produkcję spotów przeprowadził Garaż. Nowe elementy i animację 3D przygotował Platige Image. Media zakupił U2 Media. Kampania prowadzona będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych do końca bieżącego roku.
Współpraca agencji Hand Made z Lakmą trwa od 2005 roku. Agencja przygotowała również ubiegłoroczny spot reklamowy dla marki Sidolux.
Skrót informacyjny:
Lakma Strefa / Sidolux
cel kampanii: wizerunkowo / sprzedażowy
klient: Lakma Strefa
brand: Sidolux
przedstawiciel klienta: Marcin Hulboj, Tomasz Stasiła
agencja: Hand Made
przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz
dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk
art. director: Grzegorz Karwala
graphic designer: Agnieszka Trzeciak, Marta Staszak
copywriter: Marcin Palarczyk
media: telewizja
czas trwania: październik – grudzień 2006
dom produkcyjny: Garaż
reżyser: Marcin Ziębiński
dom mediowy: U2 Media
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze