03.06.10, 15:00
N-GINE wzmaga energię
1. czerwca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna nowego spotu reklamowego napoju energetyzującego N-GINE z portfolio firmy FoodCare.
1. czerwca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna nowego spotu reklamowego napoju energetyzującego N-GINE z portfolio firmy FoodCare.
Koncepcja kreatywna filmu związana jest bezpośrednio z Robertem Kubicą - „twarzą” napoju N-GINE. Scenografia spotu nawiązuje do wyścigu Formuły 1. Bolid N-GINE mknie z zawrotną prędkością po ciasnych zakrętach toru, wytwarzając ogromne pokłady energii.
"Tworząc nasz spot telewizyjny dla N-GINE, chcieliśmy uchwycić emocje, jakie związane są z naszym napojem. Energia, przyspieszenie, prędkość i dynamika to cechy N-GINE i Roberta Kubicy. Udało nam się osiągnąć zamierzony efekt w postaci zapierającego dech w piersiach filmu, który daje widzom wiele przeżyć.” – mówi Konrad Suszczyński, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Aktualnie trwa kampania outdoorowa marki N-GINE i sponsoring relacji Formuły 1 przy zwiastunach transmisji oraz w obrębie relacji z wyścigów w telewizji POLSAT i POLSAT SPORT EXTRA.
Komentarze