03.06.10, 14:35
Poznań wybrał TEQUILA\Polska
Agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska wygrała przetarg na realizację wielokanałowej kampanii wizerunkowej "Inspired by Poznań" ogłoszony przez Urząd Miasta Poznania.
Agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska wygrała przetarg na realizację wielokanałowej kampanii wizerunkowej "Inspired by Poznań" ogłoszony przez Urząd Miasta Poznania. Działaniami PR zajmie się Q&A Consulting. W rywalizacji o projekt TEQUILA\Polska pokonała agencję Konczal-Szwarc i BTL Point Group.
Przetarg ogłoszony przez Miasto Poznań dotyczył przygotowania, organizacji oraz realizacji kampanii "Inspired by Poznan", ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu relacji z mediami. Aktywności promocyjne podjęte w ramach tej kampanii obejmą swoim zasięgiem całą Polskę.
Celem kampanii jest wzmocnienie prestiżu marki Poznań oraz budowa wizerunku miasta, jako nowoczesnej metropolii z unikatową ofertą kulturalną. Kampania ma także wesprzeć kandydaturę Poznania w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
W ramach współpracy, TEQUILA\Polska zajmie się pełną realizacją zaprojektowanej przez siebie strategii, m.in. przygotuje komunikację wizualną kampanii i wszelkie materiały promocyjne, kupi media przy współpracy z OMD), zorganizuje akcje niestandardowe, etc.
Działania będą prowadzone w outdoorze, prasie, Internecie ze szczególnym uwzględnieniem social - media, przez akcje ambientowe. Działania public relations, we współpracy z TEQUILA\Polska zaprojektowała i poprowadzi agencja Q&A Consulting. Kampania potrwa od 7 czerwca do 22 sierpnia 2010.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze