06.05.10, 21:08

Universal Channel odświeża ramówkę

Universal Networks International (UNI) odświeża wizerunek Universal Channel, jednego z  flagowych kanałów w portfolio firmy.

Universal Networks International (UNI) odświeża wizerunek Universal Channel, jednego z  flagowych kanałów w portfolio firmy. Nowy image, który w Polsce zostanie wprowadzony 12 maja br., jest elementem strategii globalnej UNI mającej na celu harmonizację kanałów telewizyjnych w ramach pięciu odświeżonych kluczowych marek. Obok nowej ramówki, w ramach nowego wizerunku stacji, strona internetowa Universal Channel zostanie wzbogacona o filmy, zapowiedzi programów i szczegółowe, najnowsze informacje na temat ramówki i poszczególnych seriali.

Nowy, odświeżony kontent to m.in. komedia "Siostra Jackie", popualrny również w Polsce serial "Bananowy doktor", nominowany do nagrody Emmy serial "Castle" oraz niezwykle popularna na całym świecie seria "CSI: Kryminalne zagadki Miami". Na kanale zobaczyć będzie można również oryginalne, pokazywane po raz pierwszy w Polsce programy, w tym powstały we współpracy z E1 Entertainment dramat policyjny "Rookie Blue" z Missy Peregrym i Gregory Smithem w rolach głównych, a także niedawno zapowiedziany "Facing Kate", z Sarah Shahi w roli tytułowej. Serial stworzono we współpracy z USA Networks.

"Odświeżenie wizerunku Universal Channel w Polsce stanowi naturalną ewolucję UNI. Budując dorobek Universal w dziedzinie rozrywki, mamy zamiar nadal prezentować widzom wysokiej jakości programming na popularnym wśród polskich widzów kanale, który teraz dodatkowo jest odświeżony, także poprzez swoją stronę internetową. (...)" - powiedział Colin McLeod, Dyrektor Zarządzający Universal Networks International na Europę Środkowo-Wschodnią. 


Universal Channel to jeden z najbardziej popularnych kanałów należących do UNI. Jego ramówka obejmuje największe serialowe hity i najbardziej kasowe filmy. Od 2007 roku UNI nieustannie rozszerza swą działalność. Liczba kanałów wzrosła z 14 do 70 w 2010 roku. Plany związane z uruchomieniem kolejnych stacji oraz usług HD są traktowane priorytetowo. W październiku 2009 Universal Networks International zapowiedział wartą wiele milionów dolarów inwestycję w nowe portfolio pięciu kluczowych kanałów - Syfy Universal (w Polsce SciFi Universal), DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel oraz Studio Universal. Obok takich usług jak HD czy VOD stanowi to przewodni element strategii ekspansji. Od momentu uruchomienia tej wielomilionowej strategii re-brandingowej, UNI powiększył swą bazę abonentów do 180 milionów, a liczbę krajów, w których jest obecny do 150.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.