06.05.10, 21:08
Universal Channel odświeża ramówkę
Universal Networks International (UNI) odświeża wizerunek Universal Channel, jednego z flagowych kanałów w portfolio firmy.
Universal Networks International (UNI) odświeża wizerunek Universal Channel, jednego z flagowych kanałów w portfolio firmy. Nowy image, który w Polsce zostanie wprowadzony 12 maja br., jest elementem strategii globalnej UNI mającej na celu harmonizację kanałów telewizyjnych w ramach pięciu odświeżonych kluczowych marek. Obok nowej ramówki, w ramach nowego wizerunku stacji, strona internetowa Universal Channel zostanie wzbogacona o filmy, zapowiedzi programów i szczegółowe, najnowsze informacje na temat ramówki i poszczególnych seriali.
Nowy, odświeżony kontent to m.in. komedia "Siostra Jackie", popualrny również w Polsce serial "Bananowy doktor", nominowany do nagrody Emmy serial "Castle" oraz niezwykle popularna na całym świecie seria "CSI: Kryminalne zagadki Miami". Na kanale zobaczyć będzie można również oryginalne, pokazywane po raz pierwszy w Polsce programy, w tym powstały we współpracy z E1 Entertainment dramat policyjny "Rookie Blue" z Missy Peregrym i Gregory Smithem w rolach głównych, a także niedawno zapowiedziany "Facing Kate", z Sarah Shahi w roli tytułowej. Serial stworzono we współpracy z USA Networks.
"Odświeżenie wizerunku Universal Channel w Polsce stanowi naturalną ewolucję UNI. Budując dorobek Universal w dziedzinie rozrywki, mamy zamiar nadal prezentować widzom wysokiej jakości programming na popularnym wśród polskich widzów kanale, który teraz dodatkowo jest odświeżony, także poprzez swoją stronę internetową. (...)" - powiedział Colin McLeod, Dyrektor Zarządzający Universal Networks International na Europę Środkowo-Wschodnią.
Universal Channel to jeden z najbardziej popularnych kanałów należących do UNI. Jego ramówka obejmuje największe serialowe hity i najbardziej kasowe filmy. Od 2007 roku UNI nieustannie rozszerza swą działalność. Liczba kanałów wzrosła z 14 do 70 w 2010 roku. Plany związane z uruchomieniem kolejnych stacji oraz usług HD są traktowane priorytetowo. W październiku 2009 Universal Networks International zapowiedział wartą wiele milionów dolarów inwestycję w nowe portfolio pięciu kluczowych kanałów - Syfy Universal (w Polsce SciFi Universal), DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel oraz Studio Universal. Obok takich usług jak HD czy VOD stanowi to przewodni element strategii ekspansji. Od momentu uruchomienia tej wielomilionowej strategii re-brandingowej, UNI powiększył swą bazę abonentów do 180 milionów, a liczbę krajów, w których jest obecny do 150.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze