05.05.10, 19:13

Rumunia trzecim europejskim oddziałem sieci behavia

Sieć reklamy behawioralnej behavia uruchomiła w Rumunii trzecie, po polskim i czeskim biuro w Europie.

Sieć reklamy behawioralnej behavia uruchomiła w Rumunii trzecie, po polskim i czeskim biuro w Europie.

Behavia współpracuje w Rumunii ze 150 witrynami o łącznym zasięgu 8,1 mln internautów miesięcznie. W ofercie sieci znalazły się m.in. strony HotNews.ro, Eva.ro, Cinemagia.ro, Autovit.ro, Softpedia.ro, czy działającą także w polskiej wersji językowej Hi5.ro. Osobą kierującą rumuńskim oddziałem sieci został Marius Sutu, pracujący dotychczas w agencji reklamowej  Adshop.ro.

Do rozszerzenia działalności na nowe rynki skłania nas sukces, jakim okazuje się naszą oferta w krajach, w których jesteśmy obecni” - mówi Grzegorz Sławatyński kierujący behavią w Polsce. „Reklama behawioralna umożliwia wykorzystanie odsłon witryny w sposób bardziej efektywny, niż w przypadku kampanii CPM, nic więc dziwnego, iż jest już narzędziem powszechnie wykorzystywanym przez marketerów z różnych branży. Rocznie realizujemy kilkaset akcji m.in. dla takich marek, jak PZU, Motorola, Renault, Volvo, Tchibo, Ikea, HP, Hochland, czy Spomlek” – dodaje Grzegorz Sławatyński.

Polski oddział sieci behavia rozpoczął działalność w grudniu 2008 roku. Czeskie biuro otworzono cztery miesiące temu. W Rumunii behavia jest jedynym podmiotem oferującym reklamę behawioralną. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię niemieckiej firmy nugg.ad.

Reklama behawioralna emitowana jest wyłącznie internautom o wskazanym profilu behawioralnym, niezależnie od witryny, na której aktualnie przebywają. W ofercie sieci behavia znajduje się 17 profili, na które można targetować przekaz - m.in. Domowi styliści, Podróżnicy, Gadżeciarze czy Business woman.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.