29.04.10, 22:46
Grupa Saatchi & Saatchi przygotowała międzynarodową promocję konsumencką Kubusia
15 marca br. rozpoczęła się międzynarodowa kampania promocyjna soku przecierowego Kubuś przygotowana przez unity grupy Saatchi & Saatchi – Saatchi & Saatchi Direct i Saatchi & Saatchi Digital dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice).
15 marca br. rozpoczęła się międzynarodowa kampania promocyjna soku przecierowego Kubuś przygotowana przez unity grupy Saatchi & Saatchi – Saatchi & Saatchi Direct i Saatchi & Saatchi Digital dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Działania promocyjne objęły siedem krajów: Bułgarię, Czechy, Litwę, Łotwę, Rosję, Słowację i Węgry.
Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktów marki Kubuś. Promocja jest powiązana z grą 3D, w której dzieci mogą wcielić się w postać Kubusia i przenieść się do owocowego świata tropikalnych wysp, w którym zło przegrywa z dobrem.
W trakcie promocji uczestnicy rejestrują kody z opakowań promocyjnych, które następnie biorą udział w loterii lub są wymieniane na nagrody gwarantowane nawiązujące tematycznie do fabuły gry. Wśród zgłoszeń losowane są nagrody w postaci konsol PlayStation i PSP oraz pendrive’y. Najlepsi gracze ze wszystkich krajów rywalizują o nagrodę główną: wycieczkę do kompleksu rozrywkowego Tropical Islands pod Berlinem.
Saatchi & Saatchi Direct opracował mechanikę i materiały kreatywne na potrzeby promocji. Przygotował key visual, kreację packów promocyjnych oraz materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Saatchi & Saatchi Digital natomiast, jest odpowiedzialny za obsługę promocji w Internecie, przygotował strony www dla siedmiu rynków oraz kreacje do kampanii online dla wybranych krajów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze