07.04.10, 17:45
250 tys. abonentów Telewizji Cyfrowej UPC
Po niespełna dwóch latach od wprowadzenia usługi telewizji cyfrowej, korzysta z niej 25 procent z miliona klientów UPC.
Po niespełna dwóch latach od wprowadzenia usługi telewizji cyfrowej, korzysta z niej 25 procent z miliona klientów UPC. 250 000 klientów to efekt wielomilionowych inwestycji w rozwój usług cyfrowych.
W Europie z cyfrowej telewizji kablowej korzysta już 35% abonentów, podczas gdy w Polsce wskaźnik ten wynosi 23%. Jak podaje Cable Europe, liczba klientów cyfrowej telewizji kablowej w Europie wynosi obecnie ponad 21,5 miliona, a przychody z tego tytułu przekroczyły już połowę osiąganych przez branżę. Dzięki wielomilionowym inwestycjom operatorów, Polska szybko nadrabia dystans do krajów europejskich w zakresie poziomu cyfryzacji. Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, wśród usług oferowanych przez operatorów kablowych, cyfrowa telewizja kablowa zdobyła w 2009 roku najwięcej nowych klientów, osiągając na koniec grudnia liczbę ponad 748 000 użytkowników. Dane te potwierdzają, że branża kablowa odgrywa istotną rolę w procesie cyfryzacji w Polsce, dlatego UPC, jako lider w branży, realizuje strategię cyfryzacji oraz prowadzi działania edukacyjne, pokazujące płynące z niej korzyści.
„Telewizja cyfrowa rewolucjonizuje współczesne media i domową rozrywkę, dlatego UPC konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. Ostatnio wprowadziliśmy UPC NA ŻĄDANIE, stale rozszerzamy portfolio kanałów, również HD, umacniając wiodącą pozycję UPC Polska na rynku kablowej telewizji cyfrowej” - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze