31.03.10, 17:09
Certyfikat dla agencji Artefakt
Wrocławska agencja marketingu internetowego Artefakt uzyskała tytuł Google Adwords Qualified Company. Tytuł Kwalifikowanej Firmy Google ma potwierdzać wysokie kwalifikacje firmy i jej doświadczenie w zarządzaniu kampaniami w wyszukiwarkach. Aby ubiegać się o to wyróżnienie należy spełnić szereg warunków. Należy mianowicie zatrudniać co najmniej dwóch kwalifikowanych specjalistów posiadających certyfikat Google Advertising Professionals. Agencja musi posiadać również doświadczenie w zarządzaniu wysokimi budżetami w kampaniach Google AdWords - co najmniej 100 tys. dolarów w ciągu trzech miesięcy. W Polsce status Google AdWords Qualified Company uzyskało dotychczas 18 firm.
Agencja Artefakt specjalizuje się w promocji stron www. Usługi oferowane przez firmę to pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych, konsulting w sprawach promocji internetowej, usability stron oraz ePR. Firma obsługuje ponad 300 klientów m.in. Ecco Holiday, Kolporter czy IT Kontrakt.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze