30.03.10, 21:03

Nowi pracownicy w DPG

W DPG dokonano zmian w dziale New Business, Redakcji oraz w Dziale Obsługi Klienta.

Jacek Podgórski objął stanowisko szefa działu New Bussines. Wcześniej przez wiele lat związany był z biurem reklamy magazynu Press, będąc odpowiedzialnym zarówno za sprzedaż powierzchni reklamowej jak i za projekty niestandardowe. Pracował także jako Dyrektor ds. marketingu  w  firmie RAINBOWS Sp. z o.o., Wydawnictwie TE-JOT  i w Zjednoczonych Przedsiębiorstwach Rozrywkowych S.A. W DPG  jest odpowiedzialny za nadzór nad działem New Business i pozyskiwanie nowych klientów.

Agnieszka Wrembel objęła stanowisko New Business Managera.  Ukończyła Wyższą Szkołę Handlu i Prawa z dyplomem magistra ekonomii, specjalizacja marketing. Pracowała w agencji reklamowej Wizard jako account executive, a następnie w Media & Marketing Polska, najpierw na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, a przez ostatnie 3 lata na stanowisku kierownika działu reklamy. W DPG odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów (magazyny drukowane).

Marlena Olszewska objęła stanowisko New Business Managera. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP. Ostatnio związana była z Wydawnictwem Polskapresse, gdzie pracowała najpierw Biurze ogłoszeń drobnych, a następnie koordynowała sprzedaż powierzchni reklamowej w Tygodniku Warszawa. Odpowiadała także za sprzedaż powierzchni reklamowej do Dzienników regionalnych oraz za sprzedaż reklam internetowych w serwisach Gratka.pl, Widomości24, Polskatimes.pl. W DPG odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów (projekty internetowe).

Monika Maciąg objęła stanowisko Dyrektora Wydawniczego. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dziennikarskie zdobywała m.in. w wydawnictwie Marquard Media Polska w redakcji Cosmopolitan; w latach  1998 – 2009 pracowała w Wydawnictwie Bauer na stanowiskach Redaktor Naczelnej miesięcznika Twist, Dyrektora Wydawniczego i Wydawcy. W DPG odpowiada za przygotowywanie koncepcji nowych projektów wydawniczych oraz organizację pracy redakcji i studia graficznego.      

Michał Zawadzki zatrudniony został na stanowisku Redaktora Naczelnego. Absolwent politologii w Collegium Civitas w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Dziennikarskiego na Uniwersytecie Łódzkim. Wcześniej pracował m.in. w dziale krajowym tygodnika „Wprost”,  a także w Media Point Group - jako redaktor prowadzący magazynu studenckiego „?Dlaczego” i kwartalników finansowych „Sporootym Praca&Kariera” i „Sporootym Finanse&Firma”. W DPG jest  Redaktorem Naczelnym „Diners Club Magazine”, magazynu dla diabetyków „Razem” i redaktorem prowadzącym portalu HipHipHurra.

Łukasz Kałucki zatrudniony na stanowisku Redaktora, jest Absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz europeistyki w Centrum Europejskim na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej związany był m.in. z  Mercedes-Benz Polska, gdzie odpowiadał za działania w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Dziale Public Relations. W DPG pracuje jako redaktor prowadzący magazynów „Mercedes Magazyn” , „Mercedes-Benz Transport” i „Mercedes 4MATIC”.

Michalina Wilk zatrudniona na stanowisku Client Service Assistant ukończyła architekturę krajobrazu na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.  Poprzednio pracowała w agencji kreatywnej Infinity na jako office manager oraz event specialist. W DPG odpowiada za  obsługę klientów: Jeronimo Martins Distribution i Antiquarius

Robert Pajączkowski objął stanowisko Account Executive. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, magister międzynarodowych studiów z zakresu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej (studia prowadzone we współpracy London Metropolitan University oraz ESCEM Tours – Poitiers, Francja). Wcześniej  pracował m.in. w Porsche Cars GB Ltd,  gdzie odpowiadał za PR, eventy, BTL  i komunikację korporacyjną. W DPG odpowiada za obsługę klientów: Grupa Żywiec, Grupa Tauron i Domar. 

Paweł Bączkowski został zatrudniony na stanowisku Flash Developera. Absolwent Wydziału Informatyki Wojskowej Akademii Technicznej i Warszawskiej Szkoły Reklamy. Wcześniej pracował w firmie GTP Marketing jako grafik komputerowy. W DPG odpowiedzialny za rozwój projektów internetowych w technologii flash.

Komentarze

Powiązane

14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
13.03.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mniej kalorii, więcej przyjemności. Kampania dżemów Łowicz pod hasłem
Wystartowała nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Mniej kalorii, więcej przyjemności”. 
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 13:37
| reklama & PR » informacje
Agencja Hand Made przygotowała reklamę marki Linomag
Agencja Hand Made przygotowała najnowszą reklamę marki Linomag. Agencja odpowiada za scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu do TV i digitalu.
12.03.25, 21:13
| reklama & PR » informacje
Marka Kubota w przetargu wybiera Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.
12.03.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Orifarm ponownie wybiera OMD. To juz 10 lat współpracy
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową spółki Orifarm Healthcare, jednego z dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem.
12.03.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Woodeco nawiązuje stałą współpracę z agencją Insignia
Agencja Insignia przejmuje stałą obsługę brandu Woodeco w obszarach digital i SoMe. 
12.03.25, 07:15
| reklama & PR » informacje
KAKTUS przechodzi rebranding. Jakub Patecki "Patec Wariatec" ambasadorem marki
Marka KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy wizerunek. Zmiany logotypu, opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki. Prócz tego KAKTUS ogłasza także współpracę z twórcą internetowym – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.