30.03.10, 21:03
Nowi pracownicy w DPG
W DPG dokonano zmian w dziale New Business, Redakcji oraz w Dziale Obsługi Klienta.
Jacek Podgórski objął stanowisko szefa działu New Bussines. Wcześniej przez wiele lat związany był z biurem reklamy magazynu Press, będąc odpowiedzialnym zarówno za sprzedaż powierzchni reklamowej jak i za projekty niestandardowe. Pracował także jako Dyrektor ds. marketingu w firmie RAINBOWS Sp. z o.o., Wydawnictwie TE-JOT i w Zjednoczonych Przedsiębiorstwach Rozrywkowych S.A. W DPG jest odpowiedzialny za nadzór nad działem New Business i pozyskiwanie nowych klientów.
Agnieszka Wrembel objęła stanowisko New Business Managera. Ukończyła Wyższą Szkołę Handlu i Prawa z dyplomem magistra ekonomii, specjalizacja marketing. Pracowała w agencji reklamowej Wizard jako account executive, a następnie w Media & Marketing Polska, najpierw na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, a przez ostatnie 3 lata na stanowisku kierownika działu reklamy. W DPG odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów (magazyny drukowane).
Marlena Olszewska objęła stanowisko New Business Managera. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP. Ostatnio związana była z Wydawnictwem Polskapresse, gdzie pracowała najpierw Biurze ogłoszeń drobnych, a następnie koordynowała sprzedaż powierzchni reklamowej w Tygodniku Warszawa. Odpowiadała także za sprzedaż powierzchni reklamowej do Dzienników regionalnych oraz za sprzedaż reklam internetowych w serwisach Gratka.pl, Widomości24, Polskatimes.pl. W DPG odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów (projekty internetowe).
Monika Maciąg objęła stanowisko Dyrektora Wydawniczego. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dziennikarskie zdobywała m.in. w wydawnictwie Marquard Media Polska w redakcji Cosmopolitan; w latach 1998 – 2009 pracowała w Wydawnictwie Bauer na stanowiskach Redaktor Naczelnej miesięcznika Twist, Dyrektora Wydawniczego i Wydawcy. W DPG odpowiada za przygotowywanie koncepcji nowych projektów wydawniczych oraz organizację pracy redakcji i studia graficznego.
Michał Zawadzki zatrudniony został na stanowisku Redaktora Naczelnego. Absolwent politologii w Collegium Civitas w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Dziennikarskiego na Uniwersytecie Łódzkim. Wcześniej pracował m.in. w dziale krajowym tygodnika „Wprost”, a także w Media Point Group - jako redaktor prowadzący magazynu studenckiego „?Dlaczego” i kwartalników finansowych „Sporootym Praca&Kariera” i „Sporootym Finanse&Firma”. W DPG jest Redaktorem Naczelnym „Diners Club Magazine”, magazynu dla diabetyków „Razem” i redaktorem prowadzącym portalu HipHipHurra.
Łukasz Kałucki zatrudniony na stanowisku Redaktora, jest Absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz europeistyki w Centrum Europejskim na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej związany był m.in. z Mercedes-Benz Polska, gdzie odpowiadał za działania w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Dziale Public Relations. W DPG pracuje jako redaktor prowadzący magazynów „Mercedes Magazyn” , „Mercedes-Benz Transport” i „Mercedes 4MATIC”.
Michalina Wilk zatrudniona na stanowisku Client Service Assistant ukończyła architekturę krajobrazu na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Poprzednio pracowała w agencji kreatywnej Infinity na jako office manager oraz event specialist. W DPG odpowiada za obsługę klientów: Jeronimo Martins Distribution i Antiquarius
Robert Pajączkowski objął stanowisko Account Executive. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, magister międzynarodowych studiów z zakresu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej (studia prowadzone we współpracy London Metropolitan University oraz ESCEM Tours – Poitiers, Francja). Wcześniej pracował m.in. w Porsche Cars GB Ltd, gdzie odpowiadał za PR, eventy, BTL i komunikację korporacyjną. W DPG odpowiada za obsługę klientów: Grupa Żywiec, Grupa Tauron i Domar.
Paweł Bączkowski został zatrudniony na stanowisku Flash Developera. Absolwent Wydziału Informatyki Wojskowej Akademii Technicznej i Warszawskiej Szkoły Reklamy. Wcześniej pracował w firmie GTP Marketing jako grafik komputerowy. W DPG odpowiedzialny za rozwój projektów internetowych w technologii flash.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze