24.03.10, 21:10
TCM chce ratować znak Hollywood
TCM wspomoże inicjatywę Save Cahuenga Peak kampanią informacyjną prowadzoną na antenie amerykańskiej wersji stacji i jej stronie internetowej.
Znak „Hollywood”, który stanął na wzgórzach Beverly Hills w 1923 roku jako reklama przedsięwzięcia deweloperskiego Hollywoodland Harry’ego Chandlera może zostać zniszczony. W USA trwa zbiórka pieniędzy na odkupienie terenu, na którym stoi symbol Fabryki Snów. Kanał TCM postanowił wspomóc inicjatywę Save Cahuenga Peakkampanią informacyjną prowadzoną na antenie i stronie internetowej stacji.
Organizacje i firmy łączą siły, aby wykupić i objąć ochroną tereny wokół znaku Hollywood. Właściciel ziemi, na której stoi symbol Fabryki Snów żąda za nią 12,5 miliona dolarów. Jeżeli do 14 kwietnia br. organizatorom kampaniiSave Cahuenga Peak nie uda się uzbierać pieniędzy, teren może zostać sprzedany pod budowę osiedla.
Trust for Public Land (TPL) – główny organizator akcji chce kupić 138 akrów ziemi, które położone są w tyle i na lewo od litery "H" sławnego znaku, aby uchronić go przed zniszczeniem. Partnerzy akcji zobowiązali się także utrzymywać te tereny.
TCM wspomoże inicjatywę Save Cahuenga Peak kampanią informacyjną prowadzoną na antenie amerykańskiej wersji stacji i jej stronie internetowej. W ramach działań skierowanych do widzów program informacyjny TCM Classic's Movie News wzbogacony zostanie o filmy przygotowanymi przez Bena Mankiewicza, w których opowie jak można włączyć się do akcji i ile pieniędzy już uzbierano. Wideo będzie także dostępne na www.tcm.com, www.savehollywoodland.org, na Facebooku i kanale YouTube TCM.
W kampanii nie zabraknie działań ATL takich jak reklamy akcji na wizji czy baner na stronie internetowej, która ze względu na zbliżającym się pierwszym w historii TCM Classic Film Festiwal (22-25 kwietnia w Hollywood) w marcu i kwietniu będzie często odwiedzana przez fanów klasycznego kina. W trakcie akcji będzie także można zapisać się do newslettera informującego o postępach zbiórki.
TCM przekaże także na aukcję organizowaną w ramach kampanii 10 zaproszeń na TCM Classic Film Festiwal upoważniających do wstępu na 50 pokazów festiwalowych oraz imprezy towarzyszące, panele dyskusyjne i pokazy przy basenie Hotelu Roosvelt.
Znak został zaprojektowany w 1923 roku przez Thomasa Fiska Goffa. Pierwotnie służył jako reklama firmy deweloperskiej. Każda litera mierzy ponad 14 metrów wysokości. Początkowo reklama ta była podświetlana, jednak z czasem napis popadał w ruinę, aż do 1973 roku, kiedy wpisano go na listę zabytków. W 1978 roku stworzono stalową konstrukcję, która przetrwała do dzisiaj. Teren sąsiadujący z napisem „Hollywood” został kupiony w 1940 roku przez przemysłowca Howarda Hughsa. Chciał on zbudować tam dom dla swojej narzeczonej, gwiazdy filmowej Ginger Rogers. Gdy ten związek nagle się skończył przedsiębiorca wstrzymał budowę, a w 2002 roku cały jego majątek został sprzedany inwestorom. Dziś znów ziemia jest na sprzedaż.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze